Κυριακή 17 Μαΐου 2015

ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΜΠΟΓΙΑΤΙΖΑΝ ΣΕ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΙΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ-

 

Συνεληφθησαν οι δράστες και ο κ. ΑΝΘΙΜΟΣ εξέδωσε ολόκληρο δελτίο Τύπου!!(Δεν το έστειλε σε μας..) Για να πει πόσο καλό παιδί είναι;Τι χρείαν είχε, δεν έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία; 

Μα είναι σοβαρά πράματα αυτά; Ο Θεός σου δεν είπε: Άφες αυτοίς ού γαρ οίδασι τι ποιούσι; Εξέδωσε ο Κύριος κανένα Δελτίο Τύπου;


Δείτε τι γράφει ο  Άνθιμος:Τα συμπεράσματα δικά σας!

10/5/2015. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Δήλωση Μητροπολίτου για την σύλληψη δύο ατόμων που έγραφαν συνθήματα εναντίον του.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΑΝΘΙΜΟΥ

Δημοσιεύω την παρακάτω δήλωση, με αφορμή τη σύλληψη δύο συμπολιτών μας (τα οποία  ανήκουν στο περιβάλλον ατόμου που με διαφόρους τρόπους, από διετίας καταφέρεται συστηματικά κατά του προσώπου μου αλλά και κατά των συνεργατών μου) που προέβαιναν επανειλημμένα σε διάδοση ανυπόστατων, ψευδών και συκοφαντικών μηνυμάτων.
Σεβόμενος τις προσπάθειες της Ελληνικής Αστυνομίας, η οποία επί μακρό χρονικό διάστημα ερευνούσε τη δράση γνωστών - αγνώστων μιας μικρής γραφικής ομάδος και μετά την άσκηση εκ μέρους μου πληθώρας μηνύσεων, δεν μίλησα ώστε να μην γίνω εμπόδιο σε αυτήν την υπηρεσιακή διαδικασία.
Όμως, με τη σύλληψη δύο τουλάχιστον δραστών άρχισε να ξετυλίγεται το κουβάρι μιας άθλιας και επικίνδυνης πολεμικής η οποία ξεκίνησε όταν επιχείρησα την κάθαρση στην τοπική μας Εκκλησία, επειδή αυτός είναι ο πνευματικός μου ρόλος και αυτό επιτάσσει η επισκοπική μου ευθύνη. Στην προσπάθειά μου αυτή δεν δίστασα να αντιμετωπίσω οργανωμένες και μεμονωμένες απειλές, βρισιές, λοιδορίες και συκοφαντίες. Από το 2013 με την έναρξη της γνωστής περιπέτειας και ενώ μέχρι τότε ήμουν έντιμος, φιλεύσπλαχνος, καλός και ηθικός, ξαφνικά έγινα "ανέντιμος, ψυχασθενής, ομοφυλόφιλος, καταχραστής, καλοπερασάκιας, φονιάς, απατεώνας"! 
Δυστυχώς, όλο αυτό το διάστημα η σιωπή που επέβαλλε σε μένα η αρχιερατική μου συνείδηση και η υπηρεσιακή μου θέση,  θεωρήθηκε αδυναμία και ολιγωρία. Όμως έτσι έπρεπε να γίνει. Η υπευθυνότητα αυτής της στάσεως δεν προβλημάτισε τους λασπολόγους οι οποίοι δεν δίστασαν να επιτεθούν ακόμη και σε συνεργάτες μου, καταστρέφοντας υπολήψεις και υπάρξεις. Δίπλα μου, δόξα τω Θεώ, στεκόταν το σύνολο των πιστών της Μητροπόλεώς μας και με ενίσχυε με πολλαπλές εκδηλώσεις και προσευχές, αίροντας το σταυρό μου και προσκομίζοντας στη Μητρόπολη με αγανάκτηση τις ανώνυμες επιστολές και τα θρασύδειλα φυλλάδια, αρνούμενοι έτσι να συμμετάσχουν σ' εκείνη την αθλιότητα. Ομοίως και ομόφωνοι οι κορυφαίοι θεσμικοί φορείς της Επαρχίας μας πήραν δημόσια νηφάλια θέση, προτείνοντας και ζητώντας τη διαλεύκανση των συκοφαντιών και την κατάρριψη της ποταπής τακτικής. 
Είμαι βέβαιος ότι εγγίζει το τέλος αυτής της ταλαιπωρίας της Μητροπόλεώς μας, οπότε και θα επανέλθω εξηγώντας και ερμηνεύοντας τα πάντα σε όλους. 

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ Ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος

ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ: Είναι ολοφάνερες οι χαρούλες του Αγίου για τη σύλληψη των δραστών! Το ερώτημα είναι αν θα επιζητήσει την καταδίκη τους ή θα τους δώσει άφεση αμαρτιών , σας καλός εκπρόσωπος του Θεού που είναι, η που λέει ότι είναι;  Ιδού ο κόμπος!!! 

1 σχόλιο:

  1. ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ. ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΑΝ. ΚΑΝΤΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή