ANAΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ... Ο ΑΓΙΟΣ ..ΑΝΘΙΜΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ;
ΜΑΣ έστειλε το πιο κάτω -e-mail που λέει πολλά για τις φαυλότητες που εν Χριστώ... λειτουργούν στην Αγία Μητρόπολη του Παναγίου Ανθίμου.. Δείτε το μήνυμα: Και ...
ό,τι κατανοήσετε ...
ΜΑΣ έστειλε το πιο κάτω -e-mail που λέει πολλά για τις φαυλότητες που εν Χριστώ... λειτουργούν στην Αγία Μητρόπολη του Παναγίου Ανθίμου.. Δείτε το μήνυμα: Και ...
ό,τι κατανοήσετε ...
Στις , ο/η ΤΑ.. ΣΑ <sadoy2002@yahoo.gr> έγραψε:
Στις 12:25 μ.μ. Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014, ο/η ΤΑΣΟΥΛΑ ΣΑΔΟΥ <sadoy2002@yahoo.gr> έγραψε:
Σε ενορία της μητρόπολης Αλεξ/πόλεως , ιερέας σε Δίπτυχο ενορίτισσας ,γραμμένο με μολύβι, σβήνει από την θέση των ζώντων , όνομα ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ και γράφει με στυλό "υπέρ φωτισμού-μετανοίας".
Με ποιό δικαίωμα ιερέας ,σβήνει ζωντανούς ,μήπως είναι ΘΕΟΣ;
Ο μητροπολίτης γνωρίζει ,συμφωνεί ή ο ίδιος έχει δώσει την σχετική γραμμή στους ιερείς της μητροπόλεως , επειδή έχει δικαστικές ιστορίες με τον Ιερομόναχο;
Ο εν λόγω ιερέας της ενορίας γνωρίζει άραγε σε τι παράπτωμα -ατόπημα -βλασφημία έχει προβεί και θα δεχθεί τις περαιτέρω συνέπειες;
Με αυτόν τον τρόπο, η εκκλησία είναι αγκαλιά για κάθε ψυχή ή γίνεται επιλογή ολίγων και εκλεκτών;
Τα σημεία των καιρών και οι νεοεποχιτικές ταχτικές.
ΚΑΛΆ ΚΥΡΊΑ ΜΑΣ... προσδοκατε απάντηση από τον Άνθιμο; Μα δεν βλέπετε πως ανθεί ως
μπουμπούκιον;
ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΟΟΠΤΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΝΕΌΤΕΡΟ Μ/ΗΝΜΥΜΆ ΤΟΥ
μπουμπούκιον;
ΚΑΙ ΤΑ ΦΩΤΟΟΠΤΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΝΕΌΤΕΡΟ Μ/ΗΝΜΥΜΆ ΤΟΥ
Σας αποστέλω φωτό του δίπτυχου , όπου φαίνεται καθαρότατα ...η επέμβαση του π.Γεωργίου!
Αραγε θα τον καλέσει ο κ.κ. Ανθιμος σε απολογία;
Ως είθισται από τα πατερικά κείμενα τα ονόματα των ζώντων γράφονται με μολύβι γιατί σήμερα είμαστε και ...αύριο δεν είμαστε! Προσέξτε την διόρθωση με στυλό , την αλλάγή γραφικού χαρακτήρα , το πολυτονικό σύστημα που εφαρμόζουν οι ιερείς(και -καί , περισπωμένη στο φωτισμού) και στο τέλος της λέξης "μετανοίας" ,κολημένα το -ας , με χαρακτηριστική διαφορά από τα υπόλοιπα γραφόμενα από την κυρία.Κοντεύουμε να γίνουμε και γραφολόγοι, κοντά σε ...γραφικούς επαγγελματίες της εκκλησίας Γράφουν και σβήνουν από τους ζωντανούς ...όποιους τους γουστάρει. .













