Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ;

Ιωαννίνων Μάξιμος: ''Θα είμαι δοσμένος στην Εκκλησία της Ελλάδος'' (ΒΙΝΤΕΟ)

SAM 7153
Του Αιμίλιου Πολυγένη
"Αποδέχομαι την εκλογή και θέτω τον εαυτό μου στην διάθεση της Εκκλησίας", ανέφερε μεταξύ άλλων στο μικρό μήνυμά του ο νέος Μητροπολίτης Ιωαννίνων κ. Μάξιμος.
Ο νεοεκλεγείς Μητροπολίτης σε άλλο σημείο ανέφερε ότι "δίνω την υπόσχεση ότι θα δώσω ολόκληρο τον εαυτόν μου, για την αγάπη της Εκκλησίας, για την αγάπη του ποιμνίου και την αγάπη των ανθρώπων ιδιαίτερα των αδυνάτων."
Σε άλλο σημείο ο νέος Μητροπολίτης Ιωαννίνων εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς το πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, ο οποίος τον στήριξε στα χρόνια της ιερατικής του διακονίας, καθώς και στο πέλαγος που λέγεται Αρχιεπισκοπή.
"Θέλω όμως να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλη την Ιεραρχία, σε όλους του Αρχιερείς και να ζητήσω την αγάπη τους, την προσευχή τους, την στήριξη τους, διότι αντιλαμβάνομαι ότι το έργο που μου αναθέτει η Εκκλησία είναι πολύ δύσκολο", συμπλήρωσε ο κ. Μάξιμος.
Επίσης εξέφρασε τον σεβασμό και την πνευματική υπακοή προς την Μητέρα Εκκλησία το Οικουμενικό Πατριαρχείο, τονίζοντας ότι υπηρέτησε 15 χρόνια υπηρέτησε σε Επαρχία του Πατριαρχείου και συγκεκριμένα την Ι.Μ. Γερμανίας."
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου