Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Η ΜΟΔΑ ΜΕ ΤΙς ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ

ΓΙΝΑΝΕ ΜΟΔΑ ΟΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ...ΠΟΙΟΣ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ...




Παναγία μου βοήθησε... Μα στ’ αλήθεια, γίνονται θαύματα; 

Σε κάθε κρίση και δυσκολία του ανθρώπινου γένους, η καταφυγή σε υπερφυσικές δυνάμεις γίνεται μόδα..Εις τα παρ'  ημίν... αυτή τη στιγμή οι προφήτες μοναχοί είναι μόδα.Βασικά γίνεται μια εκμετάλλευση της φοβίας των χειμαζομένων ελλήνων με την κυκλοφορία βιβλίων με τις προφητείες των μοναχών, με πρώτο και καλύτερο τον Παϊσιο.
Παράλληλα διάφορες εφημερίδες ημερήσιες ή μη θεωρούν χρέος σε καθημερινή σχεδόν βάση να προβάλλουν αυτές τις προφητείες, Ελλήνων ..ακόμη και Ρώσων προφητών-μοναχών.΄Ετσι λοιπόν ξάφνου οι καλόγεροι γίνανε μόδα, η οποία φαίνεται πως έχει μεγάλη απήχηση. Παρόμοια θέματα έλκουν την προσοχή των αναγνωστών. Το ίδιο και με ΠΟΛΛΕΣ ιστοσελίδες  που επιλέγουν τα θαύματα των αγίων και τα μελλούμενα των καλογέρων-προφητών. Από μια πλευρά, όλος αυτός ο θόρυβος, μάλλον πρέπει να κάνει καλό ως προς την ενίσχυση της πίστης.. Κατά τα άλλα το τροπάρι αυτό προβλέπεται να συνεχιστεί και να ογκωθεί ανήλεα  ες αύριον... Σημεία των καιρών... Αλλά οι φοβισμένοι κι απαελπισμένοι έχουν την λύση..Κολοκοτρώνη:  

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ! ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ


«Έκατσα που εσκαπέτισαν με τα μπαϊράκια τους απεκατέβηκα κάτω. Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς…

Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, πήδηξα στο… άλογό μου και έφυγα. Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. – Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. -Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλικάρια… Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρει πίσω την υπογραφή του».


Ο Κολοκοτρώνης στην Παναγία στο Χρυσοβίτσι. Το συγκλονιστικότερο θαύμα της Παναγίας μετά την προσευχή του , με τα δικά του λόγια. Ούτε τεχνικά εφέ, ούτε περιγραφικές περικοκλάδες.
Ο Άνθρωπος που πίστεψε βαθιά στον ανώτερο, ανιδιοτελή σκοπό, με καθάρια, ασκητική ψυχή, έχοντας κατανικήσει την μοχθηρία του “Εγώ” ακολούθησε τον δρόμο που σμιλεύθηκε σε αυτά τα Άγια Χώματα .
Γιατί αυτός είναι ο δρόμος του Αγίου, του Ήρωα, του Φιλοσόφου. Ο δρόμος ο Ελληνικός, που όταν η Παναγιά τον αφουγκράζεται,ερχεται πάντα παραστάτιδα.
Ας τον περπατήσουμε.

ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου