Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΚΑΜΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ... ΤΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΝΗ ΤΟΥ!

Λογικό... διότι έστησε το κομματικό τσαρδάκι... από προσωπικους παρορμιτισμούς και μόνο,χωρίς το παραμικρό υπόβαθρο... και τώρα εισπράττει τα επιχείριά του... Εν τάξει ο "μπαμπές" ουδέποτε αντιπροσώπευε κάτι τις στο πολιτικό γίγνεσθαι. Μια ζωή νεροκουβαλητής ήταν!

Καμμένος: Οι παρακρατικοί της κυβέρνησης πιέζουν με το ΣΔΟΕ
Για την ανεξαρτητοποίηση των Γιαταγάνα-Γιοβανόπουλου από τους Ανεξάρτητους Έλληνες, και όχι μόνο, μίλησε ο πρόεδρος Πάνος Καμμένος. Μεταξύ άλλων ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛ έκανε λόγο για πόλεμο εναντίον του κόμματός του, ενώ στην ερώτηση αν υπάρχει ενδεχόμενο μετεκλογικής συνεργασίας του κόμματός του με την Ν.Δ. ήταν κατηγορηματικός.

«Θέλω να είμαι σαφής. Εγώ είπα πριν από τις εκλογές, “ούτε νεκρός με τον Σαμαρά”. Το επαναλαμβάνω και τώρα. Με τον Σαμαρά δεν υπάρχει ποτέ και καμία περίπτωση, ούτε με τον Βενιζέλο, τους ανθρώπους που δολοφονήσαν συμπατριώτες μου και παραδώσαν την εθνική κυριαρχία της
πατρίδας μου, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες να συνεργαστούμε. Οσο είμαι στους Ανεξάρτητους Έλληνες και όσο είμαι ζωντανός δεν πρόκειται ποτέ οι ΑΝ.ΕΛ. να γίνουν πατερίτσα αυτών που δολοφονήσαν την Ελλάδα, των μνημονιακών. Του Σαμαρά και του Βενιζέλου», είπε ο κ. Καμμένος στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1.

Και πρόσθεσε: «Και να σας πω και ένα πιο σοβαρό. Ξέρετε ότι την πλειοψηφία των βουλευτών των Ανεξάρτητων Ελλήνων οι παρακρατικοί της κυβέρνησης πιέζουν με το ΣΔΟΕ. Το ΣΔΟΕ στον Χαϊκάλη, το ΣΔΟΕ στον Καπερνάρο, το ΣΔΟΕ στην Χρυσοβελώνη, σε εμένα έχει έρθει σε όλη την οικογένειά μου. Το ΣΔΟΕ Λαμίας ψάχνει την πεθερά μου αν πριν από 15 χρόνια έκανε τρία δωμάτια στην Ικαρία. Τον πατέρα μου έχουν βγάλει 7 απαλλακτικές. Τον κ. Γιοβανόπουλο μπουκάραν στο ξενοδοχείο του πεθερού του και απ’ ότι μου είπε εκείνος ήταν στα όρια να του το πάρουν. Το καταλαβαίνετε ότι το παρακράτος εκβιάζει και τους βουλευτές. Δεν ξέρω αν εκβιάστηκε ο κ. Γιοβανόπουλος ή η κ. Γιαταγάνα αλλά αν εκβιάστηκαν να βγουν να το πουν».


VIDEO-ΚΑΜΜΕΝΟΣ από realmedialive

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου