Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΠΕΜΠΕΛΙ ΟΙ ΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ.

Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΤΑ!


Παρακολουθούμε το "θειον" δράμα των αριστερών και ψευτοδεξιών της δεξιάς που εν χορώ και συντεταγμένα μιλάνε για νεοφασισμό , ναζισμό κ.λ.π ... Ο Σφακιανάκης ξεβράκωσε τη μπλόφα για να φαγωθεί η Χ.Α, το μόνο κόμμα που μιλάει ελληνικά. ..Και τα λέει αντρίκια!
Σκληρή απάντηση σε όσους τον χαρακτηρίζουν "Χρυσαυγίτη"

Δριμύτερος επανήλθε ο Νότης Σφακιανάκης γράφοντας νέο κείμενο στη σελίδα του στο Facebook, και απαντώντας, όπως γράφει ο ίδιος, σε όσους τον χαρακτηρίζουν "χρυσαυγίτη".

Συγκεκριμένα έγραψε:

«Η δικτατορία που ζούμε είναι υπαρκτή.

Ρε δεν πα να γαμ... αυτοί που λένε ότι είμαι Χρυσαυγίτης.

Εγώ είμαι ο Νότης Σφακιανάκης, Έλληνας είμαι μόνο.

Για σένα μιλάω που δεν θα έχεις να φας. Εγώ μια χαρά είμαι οικονομικά.

Είναι άκυρη και λάθος η επιλογή της Δέσποινας να αποχωρήσει. Εγώ δεν είχα γονείς μετανάστες, ήμουν ο ίδιος μετανάστης. Σέβομαι την άποψη της και θα πρέπει να σέβεται κι εκείνη την δική μου. Εγώ κανονικά θα ανοίξω το μαγαζί στις 7 Δεκεμβρίου.

Ποια είναι η Ακρίτα που θα μιλήσει; Μιλάνε και αυτοί που είναι μέσα στο σύστημα;»

 newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου