Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ (2)-ΜΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΣΤΕ ...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΚΔΟΧΕΣ!


ΠΛΑΣΤΟ ΤΟ "ΑΓΙΟ" ΦΩΣ;

Πλαστό το "άγιο" φωςΔιαβάστε να μάθετε δίχως αμφισβήτηση όλη την αλήθεια για την μεγάλη απάτη του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. Στο άρθρο μας για την πλαστότητα του "αγίου" φωτός, θα αποδείξουμε ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία, με την απάτη των αγιοταφιτών περί του απατηλού, αντί του Θεϊκού φωτός, βρίσκεται κάτω από το ανάθεμα της Βίβλου.
 
Αναμένη Κανδήλα στον Πανάγιο Τάφο"Τα περί του λεγομένου θαύματος του αγίου φωτός, δεν είναι δυνατόν να κοινοποιηθούν, λόγω σκανδάλου... θα σας είπω εν περιλήψει πως γίνεται η τελετή και πώς λαμβάνεται το "άγιον" φως. Την Μεγάλην Παρασκευήν... σβήνουν όλα τα κανδήλια τα εντός και εκτός του Τάφου. Την επομένην, Μέγα Σάββατον, ο Σκευοφύλαξ μεταφέρει κεκαλυμμένην με αργυρούν κάλυμμα, μία ειδικήν κανδήλα αναμμένην, την οποίαν..."
 
Τα παραπάνω είναι απόσπασμα ομολογίας, της απάτης, από αρχιδιάκονο του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, όπου και περιήλθε αποκλειστικά στην κατοχή μας η ηχογραφημένη αυτή ομολογία που έγινε το έτος 1965, και θα την χρησιμοποιήσουμε, χάριν αληθείας, στα πλαίσια τηλεοπτικής εκπομπής για το "άγιο" φως, που ετοιμάζουμε στη νεοσύστατη Διαδικτυακή Τηλεόραση "SporeaS WebTV".



"Όπου βλέπεις θρησκείαν μολυσμένην, συμπέρανε, ότι η βαρβαρότης των πιστευόντων είναι ανάλογος του μολυσμού" 
(Αδαμάντιος Κοραής)
ΠΛΑΣΤΟ ΤΟ «ΑΓΙΟ» ΦΩΣ
Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΟΤΑΦΙΤΩΝ
Ο Λόγος του Θεού, η Αγία Γραφή, μας λέει: «Εάν τις σας κηρύττη άλλο Ευαγγέλιον παρά εκείνο το οποίον παρελάβετε, ας είναι ανάθεμα» (Γαλάτας: α΄ 8-9)
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ. ΕΑΝ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ, ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΑΝΤΙΒΙΒΛΙΚΕΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.
Στο άρθρο μας για την πλαστότητα του «αγίου» φωτός, θα αποδείξουμε ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία, με την απάτη των αγιοταφιτών περί του απατηλού, αντί του Θεϊκού φωτός, βρίσκεται κάτω από το ανάθεμα της Βίβλου.

Είναι γνωστή ανά τους αιώνες, η τελετή του «αγίου» φωτός στο πατριαρχείο των Ιεροσολύμων κάθε χρόνο, την ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου. Ο Ορθόδοξος πατριάρχης μεταδίδει το φως αυτό στους παρευρισκομένους πιστούς με θαυματουργικό, όπως υποστηρίζει, τρόπο. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Ας τα δούμε με την σειρά.
Πληροφορίες από κληρικό του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, που συνομίλησε με τον κ. Στυλιανό Χαραλαμπάκη, Χριστιανό εκκλησιαστικό συγγραφέα, το 1964, αποκαλύπτουν τα εξής περιγραφικά στοιχεία:
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ
Ο Σκευοφύλακας μεταφέρει σε αργυρό κάλυμμα αναμμένη καντήλα στον Πανάγιο Τάφο για την αφή του φωτός αργότερα από τον Πατριάρχη.
Ο Σκευοφύλακας μεταφέρει σε αργυρούν κάλυμμα αναμμένη κανδήλα στον "Πανάγιο Τάφο" όπου και ανάβει αργότερα ο Πατριάρχης τους πυρσούς του εξαπατώντας το ορθόδοξο χριστεπώνυμο πλήρωμα που πιστεύει, ότι, ουρανοκατέβατα λαμβάνει ο Πατριάρχης το εν λόγω φως που τους μεταδίδει.
Μεταφορά αναμμένης κανδήλας σε αργυρούν κάλλυμα από τον Σκευοφύλακα του Τάφου
Παρ' όλο που η αναμμένη κανδήλα "παρελαύνει" ανάμεσα στο πλήθος, οι θρησκεύοντες εξακολουθούν να εθελοτυφλούν και μέσα στον παραλογισμό τους ακόμα πιστεύουν στην ουρανοκατέβατη προέλευση του παπαδικού κατασκευάσματος.
«Τα περί του λεγομένου θαύματος του αγίου φωτός, δεν είναι δυνατόν να κοινοποιηθούν, λόγω σκανδάλου. Ευχαρίστως όμως, εφ’ όσον μ’ ερωτάτε, θα σας είπω εν περιλήψει πως γίνεται η τελετή και πώς λαμβάνεται το «άγιον» φως». «Την Μεγάλην Παρασκευήν και μετά την περιφοράν του επιταφίου πέριξ του Παναγίου Τάφου, ο Πατριάρχης τοποθετεί τον Επιτάφιον επί του Τάφου. Κατόπιν τούτου σβήνουν όλα τα κανδήλια τα εντός και εκτός του Τάφου. Την επομένην, Μέγα Σάββατον, ο Σκευοφύλαξ μεταφέρει κεκαλυμμένην με αργυρούν κάλυμμα, μία ειδικήν κανδήλα αναμμένην, την οποίαν τοποθετεί εντός του Παναγίου Τάφου. Εν συνεχεία ο διοικητής των Ιεροσολύμων σφραγίζει τον Τάφον. Ενώ λοιπόν, πάντα τα φώτα και τα κανδήλια έχουν σβυσθή, η ειδική κανδήλα εντός του Τάφου παραμένει αναμμένη. Την 10ην ώραν και μετά την σχετικήν λιτανείαν πέριξ του Αγίου Τάφου, κατά την οποίαν ψάλουν το λυχνικόν «φως ιλαρόν», ανοίγονται αι πύλαι του Ναού του Παναγίου Τάφου και εισέρχεται ο λαός. Συγχρόνως ανοίγει και η πύλη του Κουβουκλίου εις την οποίαν ευρίσκεται ο Τάφος και εισέρχεται ο Πατριάρχης, αφού προηγουμένως τυπικώς αφαιρεί τα αρχιερατικά του άμφια και μένει μόνον με το στιχάριον. Μετά από μίαν σχετικήν τυπικήν προσευχήν, λαμβάνει το «άγιον» φως, όχι βεβαίως θαυματουργικώς, δια να είμαι ειλικρινής, αλλά ανάπτει τον πυρσόν του από την αναμμένην ειδικήν κανδήλα την οποίαν είχε μεταφέρει προηγουμένως ο Σκευοφύλαξ. Αυτή με λίγα λόγια είναι είναι η διαδικασία περί του «αγίου» φωτός».
Υπάρχει όμως και δεύτερος τρόπος για να πάρουν το πλαστό αυτό φως. Επαλείφουν την πλάκα του Τάφου με Φώσφορο, από την προηγούμενη μέρα, και ο Πατριάρχης τρίβει την πλάκα με βαμβάκι και αναδύεται φως. 
Αυτό το παπαδοκατασκεύασμα(!), δηλαδή την τελετή του «αγίου» φωτός, είχαν την απαίτηση (βλέπε ΘΡΑΣΟΣ) να το κάνουν και «ΜΥΣΤΗΡΙΟ», και να αναγραφόταν σαν «ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ». Ευτυχώς όμως, ο Αριστόβουλος, τότε Μητροπολίτης Κυριακουπόλεως, αντέδρασε λέγοντας: «Όχι, αυτό δεν είναι δυνατόν να γίνει, διότι δεν είναι μυστήριον, είναι δικό μας κατασκεύασμα. Ο κόσμος πλέον μας έχει αντιληφθεί» (μας έχει πάρει πια χαμπάρι, είναι τα ακριβή του λόγια).
Δεν ήταν όμως μόνον ο Αριστόβουλος που κατάλαβε ότι ο κόσμος αντιλήφθηκε (πήρε "χαμπάρι") τις καλογερικές απάτες, αλλά και άλλες ιστορικές φωνές βοούν ανά τους αιώνες γι’ αυτό το ορθόδοξο κατρακύλισμα!!! Η Εγκυκλοπαίδεια Παύλου Δρανδάκη (πρώην Πυρσός), χαρακτηρίζει το κατασκεύασμα αυτό, ως θεατρική τελετή βάρβαρου φανατισμού, και γράφει μεταξύ άλλων: «Είναι μία απο τας ασχημοτέρας επιδείξεις της Θρησκοληψίας όχλου βαρβάρου... είναι δε, τόσος ο φανατισμός ώστε νομίζεται ότι το φώς αυτό φωτίζει, αλλά δεν καίει και δι' αυτό το πλησιάζουν εις το στήθος των, περιλούουν δι' αυτού τον πώγωνα και βαπτίζουν εις την φλόγα την χείρα. Εννοείται ότι τας κινήσεις αυτάς κάνουν ακαριαίως, ότε ο ιδρώς δυσχεραίνει την καύσιν. Ουδείς τολμά επί έν λεπτόν να κρατήση την χείρα εις την φλόγα ή τον πώγωνα... και έτι δυσχερέστερον ότι η Εκκλησία αφήνει να υποκαίει την δεισιδαιμονίαν αντί στεντορείως να φωνάξη ότι δέν πρόκειται περί θαύματος».
Εξ' άλλου, και ο σοφός διδάσκαλος του γένους, Αδαμάντιος Κοραής, μας πληροφορεί σχετικά περί του (ανα)θέματος, λέγοντας στον τρίτο τόμο του βιβλίου του «ΑΤΑΚΤΑ», ότι, "οι χριστιανοί Πατέρες δεν αναφέρουν τίποτα μέχρι τον 9ον μ.Χ αιώνα περί του «αγίου» φωτός", και αφού αναγνωρίζει μόνο τον Ιησού Χριστό ως το Αληθινό Φως, αποκαλεί τους Αγιοταφίτες ιερείς λαοπλάνους.
Γράφει επίσης ότι«Το ψευδόθαυμα αυτό το πιστεύουν ολίγοι, ίσως τινές δια μωρίαν και άλλοι δι΄ αισχροκέρδειαν... Ουδέ ο Χρυσόστομος το επίστευεν ή μάλλον ουδέ το εγνώριζε, διότι, άν εις τον καιρόν του εθαυματουργείτο το άγιον φώς, πώς ήτο δυνατόν να λέγη ότι δέν εγίνοντο πλέον θαύματα;»
Η τελετή αυτή τοποθετείται στο έτος 870 μ.Χ περίπου, και «εφευρέτης» της ήταν ο Γάλλος Μοναχός Βερνάρδος (Bernardus Monachus) της Δυτικής Εκκλησίας, όπου και υποστήριξε ότι: "ένας άγγελος ανάβει το φως στα λυχνάρια που κρέμονται πάνω από τον τάφο. Ο πατριάρχης μεταδίδει από το φως στους επισκόπους και τον υπόλοιπο λαό, και ο καθένας έχει φως εκεί όπου στέκεται". Αυτό το ψεύδος καλλιεργείται από τότε μέχρι σήμερα. Οι κατηχήσεις του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Κύριλλου, δεν αναφέρουν τίποτα περί του «αγίου» φωτός, ούτε κάνουν λόγο περί αυτού οι Ανατολικοί Πατέρες μέχρι την 12η εκατονταετηρίδα, όπως ήταν οι: Θεοδώρητος, Ιλάριος, Ισίδωρος, Βασίλειος Σελεύκειας, Ιωάννης Δαμασκηνός καθώς και ο Πατριάρχης Φώτιος.
Πλήθος κόσμου συρρέει για την τελετή του απατηλού ψευδοθαύματος
Ας μη μας διαφεύγει και η ιστορική αλήθεια, που αναφέρει ότι, στους χρόνους εκείνους οι Χριστιανοί επισκέπτονταν τους Αγίους Τόπους για να προσκυνήσουν τα εδάφη που τα πάτησαν τα πόδια του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Όταν όμως οι Σαρακηνοί, οπαδοί του Μωάμεθ, κατέλαβαν την Ιερουσαλήμ και ερήμωσαν τα πάντα, οι προσκυνητές έπαψαν πλέον να κατέρχονται. Για να ανανεωθεί ο ζήλος των προσκυνητών, ο Αυτοκράτορας της Δύσης Μέγας Κάρολος, με άδεια του Καλιφά, βασιλιά των Σαρακηνών, στόλισε την Ιερουσαλήμ με Μοναστήρια και Εκκλησίες. Μετά τον θάνατο και των δύο αρχόντων οι Άραβες άρχισαν πάλι τις καταστροφές και έτσι οι προσκυνητές και πάλι λιγόστεψαν, όπως και τα... κέρδη των μοναχών.
Και ο Κοραής μας λέει πάλι: «Οι Μοναχοί, ώς φρόνιμοι, δεν άργησαν να θεραπεύσωσι την δυστυχίαν, επινοήσαντες το θαύμα του αγίου φωτός». Έτσι, για κάποιο διάστημα, με «νύχια και με δόντια» οι μοναχοί κράτησαν το εφεύρημα τους αυτό γεμίζοντας τα φυλακτήρια τους με τα αργύρια των αφελών πιστών. Στις αρχές του 11ου αιώνα, ο Σουλτάνος της Αιγύπτου, Αχέμ Βαμριλλάχ, «ακούσας ότι εγίνετο με δόλον των ιερέων θαύμα ετήσιον εις την Ιερουσαλήμ, ωργίσθη τόσον, ώστε και τον Ναόν του Αγίου Τάφου κατέσκαψε, και όλα τα ευρεθέντα εις αυτό πλούτη μετέφερεν εις το βασιλικόν του θυσαυρόν» (MOSHEM).
Παρ' όλα αυτά, και πάλι οι Μοναχοί κατάφεραν να ξανανοίξουν το επικερδές "εργοστάσιο" τους, και εξακολούθησαν το «θαύμα» τους. Για να απαλλαγούν και από την ενόχληση των Αράβων, επινόησαν και την εγκληματική εκστρατεία των Σταυροφοριών. Μετά τις Σταυροφορίες, οι Λατίνοι παρέμειναν για 88 χρόνια στην Ιερουσαλήμ, και έθρεψαν με το θαύμα τους αυτό την ακολασία τους. Μετά το επικερδές αυτό εμπόριο πέρασε στα χέρια των Ανατολικών, και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα !!!
Έχουμε περιπτώσεις φωτός μέσα στην Αγία Γραφή. Μερικές είναι:
  • Το φωτεινό πρόσωπο του Μωϋσή όταν πήρε τις 10 Εντολές στο όρος Σινά, και δεν μπορούσαν οι Ισραηλίτες να τον αντικρίσουν από την λαμπρότητα.
  • Ο προφήτης Ηλίας προσευχήθηκε και «έπεσε πυρ παρά Κυρίου και κατέφαγε το ολοκαύτωμα» (Α΄ Βασιλέων: ιη΄ 30-39).
  • Η μεταμόρφωση Του Κυρίου Ιησού είχε ως αποτέλεσμα την λάμψη του προσώπου Του σαν τον ήλιο, και τα ιμάτια Του λευκά σαν Φως (Ματθαίος: ιζ΄ 2).
  • Το Φώς εξ΄ ουρανού τύφλωσε τον Σαύλο (τον μετέπειτα Απόστολο Παύλο), στην έρημο, όταν κατεδίωκε τους Χριστιανούς.
Όταν μιλάμε για τέτοια φώτα, ξέρουμε ότι είναι πραγματικά και αληθινά. Ποια σχέση μπορεί να έχει το ψευδόθαυμα του «αγίου» φωτός με το ανέσπερο φώς της Βίβλου;

Ο Αδαμάντιος Κοραής μας λέει και πάλι: 
«Όπου βλέπεις θρησκείαν μολυσμένην, συμπέρανε, ότι η βαρβαρότης των πιστευόντων είναι ανάλογος του μολυσμού»
Και συνεχίζει λέγοντας: «Δοκίμασε να κηρύξης εις τους προσκυνητάς, ότι ματαίως εξοδεύουν τόσα χρήματα, ματαίως κοπιάζουν ταξιδεύοντες μακράν δια θαύμα, δοκίμασε να διδάξης την τόσην απλήν αλήθειαν ταύτην, και θέλεις ιδεί στράτευμα προσκυνητών μεθυσμένων, ή (ώς δέν αισχύνονται να ονομάζωνται) Χατζήδων, στρατηγούμενον απο ολίγους θρασυτάτους γόητας, πνέοντας τον όλεθρον σου, ώς ανατροπέως των καθεστώτων».
Μετά από όλα αυτά, θα πάψη επιτέλους η πλάνη των πεπλανημένων, και περισσότερο των πολιτικών αρχηγών του δύσμοιρου αυτού κράτους που λέγεται Ελλάδα; Με την υπόθαλψη των «εγκληματιών» -κατά της ανθρώπινης ψυχής- παπάδων, επιβαρύνει τους Έλληνες φορολογούμενους με την υποδοχή του «αγίου» φωτός (όπως την Ολυμπιακή ειδωλολατρική φλόγα), με τιμές αρχηγού κράτους...!!!
Το κυριότερο όμως είναι η αφύπνιση των προσκυνητών του ψευδοθαύματος αυτού, διότι εκτός του ότι στερούν το ψωμί των παιδιών τους με το μακρύ ταξίδι τους στα Ιεροσόλυμα, στερούν και την ψυχή τους από τις ευλογίες Του Θεού, και το χειρότερο είναι ότι εμμένοντας σ' αυτή την άθλια ειδωλολατρεία δεν θα γνωρίσουν το Αληθινό Φως, τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.
Ιστορική αναφορά κειμένου για το δήθεν αγιοταφιτικό "θαύμα"
Το "Άγιο" Φως είναι χειροποίητο.
Ομολογία από Πατριάρχη Ιεροσολύμων
 
ΘΕΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ, Η ΑΠΑΤΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ, Η ΟΧΙ;
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ.
ΓΙ’ ΑΥΤΟ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
 
 
Γιώργος Οικονομίδης
"sporeas.gr"
 
 

 
ΕΠΙΣΗΣ:
Αναδημοσιεύουμε και ένα σχόλιο από την Ιστοσελίδα http://www.tyxikos.gr/08-3-28.html που αποδεικνύει του λόγου το αληθές για το πλαστό και απατηλό "Άγιο Φως".
 
 
Η «ΜΥΣΤΙΚΗ» ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ

Στο επίσημο περιοδικό του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων «Νέα Σιών», (Τόμ. ΞΒ΄, 1967, σελ. 235) υπάρχει η ευχή που διαβάζει ο Πατριάρχης όταν το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου εισέρχεται στο κουβούκλιο του Τάφου για να λάβει το δήθεν "Άγιο Φως". Σύμφωνα με το παραμύθι που σερβίρεται στον κόσμο, κανένας δεν γνωρίζει τι συμβαίνει εκεί μέσα, όμως το περιοδικό του Πατριαρχείου ομολογεί ότι ο Πατριάρχης διαβάζει πρώτα μια ειδική ευχή και ύστερα ανάβει τα κεριά του από το καντήλι που κρέμεται από πάνω. Ιδού τμήμα της σχετικής ευχής:

Δέσποτα Κύριε Ιησού Χριστέ, η αρχίφωτος σοφία του ανάρχου Πατρός. Ο φως οικών απρόσιτον, ο ειπών εκ σκότους φως λάμψαι, ο ειπών γενηθήτω φως και εγένετο φως, Κύριε, ο του φωτός χορηγός, (.…) κατά τούτο το υπερευλογημένον Σάββατον τα εν γη και υπό γην θεοπρεπώς τελεσθέντα σοι σωτηριωδέστατα μυστήριά σου εορτάζοντες και σε το όντως ιλαρόν και εφετόν φως εν τοις καταχθονίοις θεϊκώς επιλάμψαν, εκ τάφου δε θεοπρεπώς αναλάμψαν αναμιμνησκόμενοι, φωτοφάνειαν ποιούμεθα, σου την προς ημάς συμπαθώς γενομένην θεοφάνειαν, εικονίζοντες. (...) Διά τούτο, εκ του επί τούτον τον φωτοφόρον σου Τάφον ενδελεχώς και αειφώτως εκκαιομένου φωτός ευλαβώς λαμβάνοντες, διαδιδόαμεν τοις πιστεύουσιν εις σε το αληθινόν φως (…) Δος ημίν Κύριε, ίνα το φως των καλών έργων ημών λάμπη έμπροσθεν των ανθρώπων (...).

Αντί όμως ο κόσμος να προσέχει στην αξία του φωτός των καλών έργων, ωθείται να πιστεύει παραμύθια και να αποδίδει τιμές "αρχηγού κράτους" σε ένα υλικό στοιχείο που μάλλον σκοτίζει τη ζωή του για να μπορεί πίσω από αυτό, να κρύβει τα πονηρά του έργα (Ιωάν. 3/γ/19). Αυτά για όποιον θέλει να ξέρει την αλήθεια που ελευθερώνει.
 

 
 
Εύλογα, λοιπόν, μετά και από αυτές τις μαρτυρίες, ο "Σπορέας" αναρωτιέται το εξής:
 
Θα δεχόταν ποτέ ο "αγιοταφίτης" Πατριάρχης Ιεροσολύμων, να τοποθετηθεί μια μικροκάμερα στον "τάφο" του Κυρίου, για να καταγράψει την όλη διαδικασία της παραλαβής του "αγίου" φωτός; Δεν θα ήταν αυτή η κίνηση μιά αποστομωτική απάντηση στις όποιες -κατά τους παπάδες- "κακόβουλες"  αντιρρήσεις περί γνησιότητας του "μυστηρίου;
 
ΘΑ ΤΟ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΗΜΑ;
 
Σίγουρα ΟΧΙ
Διότι γνωρίζει ο Πατριάρχης πολύ καλά αυτό που γνωρίζουμε και όλοι εμείς που αγαπάμε την αλήθεια.

ΠΗΓΗ:http://www.sporeas.gr/agiofos.html
 
ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η "ΣΠΕΙΡΑ" ΤΟΥ, ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟ ΨΕΥΔΟΣ, απευθυνόμενοι σε ένα "στράτευμα προσκυνητών μεθυσμένων", όπως ο Αδαμάντιος Κοραής αποκαλεί το παπαδοκρατούμενο "ποίμνιο".
Συμπέρασμα:
 
«Όπου βλέπεις θρησκείαν μολυσμένην, συμπέρανε, ότι η βαρβαρότης των πιστευόντων είναι ανάλογος του μολυσμού»
(Αδαμάντιος Κοραής)
 
************

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου