Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ! Σα να παρακαθυστέρησε ο Κασσιδιάρης ...Τώρα πια είναι αργά!


ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ: ΕΤΟΙΜΑΖΕ ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ “ΕΧΩΣΑΝ” ΦΥΛΑΚΗ-ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΣΥΛΟ -”ΣΧΕΔΙΟ ΝΤΟΥΓΚΙΝ”-ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΕΦΕΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ- ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
68851-152978Το σχέδιο ήταν καλά οργανωμένο αλλά σκόνταψε στην τελική έγκριση και στις διαρροές.
Το ρεπορτάζ είναι απόλυτα αληθές και όποιος έχει αντίρρηση, δεχόμαστε την διάψευση του. Αλλά την επώνυμη. Και μετά το ξανασυζητάμε. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της “Ε.Ω”, ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος και βουλευτής της Εθνικιστικής οργάνωσης “Χρυσή Αυγή”,


kasid11

ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ μέσα από τον Κορυδαλλό: Μια φωνή μέσα από τη φυλακή είναι 1000 φορές δυνατότερη από τις φωνές στα κανάλια της διαπλοκής-Δικηγόρος μου είναι ο Παύλος Σαράκης(βίντεο)


“Νομίζω ότι έχω πετύχει μια παγκόσμια πρωτοτυπία.
Μάλλον είμαι ο πρώτος άνθρωπος στον κόσμο που φυλακίζεται, επειδή είχε ένα όπλο με άδεια και η μεγαλύτερη φαιδρότητα που έχω ακούσει τώρα στα κανάλια από το πρωί είναι ότι έχω μετατρέψει ένα κυνηγετικό όπλο σε πυροβόλο! Λες και τα κυνηγετικά όπλα δεν είναι πυροβόλα, αλλά νεροπίστολα. Και βέβαια το κορυφαίο από όλα αυτά που γράφτηκαν στο ένταλμα για την προφυλάκισή μου ήταν φυλακίζομαι για ένα χαστούκι που έδωσα πριν από δύο χρόνια! Όλα αυτά νομίζω έχουν κάνει τον απλό Έλληνα πολίτη να γελά και να κατανοεί απόλυτα ότι πλέον αποδεδειγμένα και με απόλυτα τεκμήρια και ντοκουμέντα η δίωξη σε βάρος της Χρυσής Αυγής είναι για τα πανηγύρια.

Πιπιλή για Κασιδιάρη: “Που πάει ο μαιμού Κούρος, ο ανεπάγγελτος, άνεργος κακομοίρης στη φυλακή; Τραγωδία!”

Από ειο
kasidiaris-pipili1405085866

Δείτε πως σχολίασε την προφυλάκιση του Ηλία Κασιδιάρη, η Φωτεινή Πιπιλή. «Είχε πει με τον ευγενικό τρόπο, ότι κάτσε κάτω πάλι πιωμένη είσαι, άρα δεν θα έπρεπε να είμαι ντίρλα από τη χαρά μου;», συλλογίστηκε…
 Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό  η βουλευτής της ΝΔ εξέφρασε την απορία
«Αυτό το παλικάρι, αυτός ο μαϊμού κούρος, το κακόμοιρο το παλικάρι με μηδέν πόθεν έσχες τα τελευταία 4 χρόνια, που έμενε το κακόμοιρο, το ανεπάγγελτο, το άνεργο με τη μαμά του και το μπαμπά του, που ήθελε και γυμναστήρια, πως θα είναι στον Κορυδαλλό, δεν είναι μια τραγωδία»;

MIA ΓΑΛΛΙΔΑ ΞΕΒΡΑΚΩΝΕΙ ΤΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΣΑΜΑΡΑ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ!


SIMONE LE BARON: ΜΙΑ ΓΑΛΛΙΔΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΖΑΜΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

 «ΣΑΜΑΡΑΣ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΗΜΑΝΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου