Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΡΗΜΑΔΙΟ …ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑ!

Η απάτη των ιερών λειψάνων
“Χριστέμποροι, θεομπαίχτες, αγυρτεία, λειψανολατρεία, αγιογδύτες κ.λ.π." "... ενταλμένοι κατασκευάζουν και μερικά θαύματα” ( το λέει ο Μητροπολίτης Εδέσσης)

Μακάβριο εμπόριο λειψάνων «αγίων»

***Σήμερα στην Ελλάδα οι αλητήριοι αρπάζουν τα ιερά και τα όσια και τα μετατρέπουν σε ευτελή αντικείμενα εκμεταλλεύσεως και θησαυρισμού...

Πιστοί στο πνεύμα της ιστοσελίδας αυτής που στοχεύει στον αφυπνισμό των Εκκλησιαστικών ταγών-δηλαδή των Δεσποτάδων μας- παρουσιάζουμε σήμερα μια άλλη αιxμή…πονηρά της Ορθόδοξης Εκκλησίας… Το εμπόριο Λειψάνων Αγίων , Τεμαχισμένων Τιμίων ξύλων, Αγίων Ζωνών, και βρακιά Οσίων.!Αυτά και πολλά άλλα είναι ασύμβατα προς την αισθητική μας και την πίστη μας προς τον επαναστάτη Ναζωραίο…Χριστόν!

Αφορμή για τα κείμενα που θα δείτε πιο κάτω αποτέλεσε η δημοσιογραφική παρατηρικότητα… για την τελευταία δράση του γνωστού π. Νεκταρίου Μουλασιώτη, ηγουμένου κάποιας Μονής της Ναυπάκτου, όστις περιέρχεται τις Μητροπόλεις ανά τη χώρα, κρατώντας ανά χείρας ένα βαλιτσάκι …με λείψανα Αγίων… τα οποία καταλλήλως προβαλλόμενα από τις επιτόπιες Μητροπόλεις … συγκεντρώνουν πιστούς για προσκήνυση… αλλ΄όμως πέφτει παραδάκι… ανεξέλεγκτο!
Ο πατήρ Μουλασιώτης, φιλαράκι του μητροπολίτη Διδυοτείχου Δαμασκηνού, βγάζει και κανένα δεκάρικο λόγο, κι όλα τρέχουν σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει, ως μάναντζερ, καταστρώσει.. μέχρις ότου πάει στην επόμενη γειτονική Μητρόπολη…
Ο καλόγερος Μουλασιώτης σημειώστε ότι είναι καλός Εκκλησιαστικός ρήτωρ, αλλά και ο δημιουργός (να μην το ξεχνάμε) του γνωστού συγκροτήματος ΡΟΚΑΔΩΝ… που όμως οι τραγουδιστάδες-καλόγεροι, απέταξαν το σχήμα τους και έφυγαν άρον-άρον από το Μοναστήρι του Μουλασιώτη! Γιατί; ..Ας μας το πουν οι ίδιοι… εμείς δεν θελήσαμε να μπούμε στα ενδότερα που ηγουμενεύει ο λαλίστατος Μουλασιώτης!

Έκτοτε ο Μουλασιώτης στερήθηκε της πολύ συχνής τηλεοπτικής παρουσίας του κι όντας επί έτη στερημένος προβολής- που φαίνεται ότι την έχει απόλυτη ανάγκη- περιέρχεται … από Μητροπόλεως, εις Μητρόπολιν και από εξωκκλήσιον είς.. παρεκκλήσιον προκειμένου, ως σύγχρονος πλασιέ να προβάλλει τα κοκαλάκια… Αγίων, Οσίων κ.λ.π…προς ενδυνάμωση της πίστης και μαλάκυνσης των ελπίδων των ανθρώπων που δεινοπαθούν!
Και φυσικά ο Μουλασιώτης και οι άλλοι …αδελφάτοι όμοιοι του Καραγκιοζοπαικτούν! Και ασεβούν ΚΑΘΕΤΑ! Εμπαίζουν τον απέλπιδα λαό! Πουλάνε αέρα κοπανιστό ..Για να ΤΑ εισπράξουν! Να τα οικονομήσουν!Και το πετυχαίνουν..χρονίως!
Εμείς δεν μπορούμε να συντρέξουμε τέτοιες ..λοβιτούρες… Ας το παίξουν άλλες εκκλησιαστικές ιστοσελίδες… που είναι μεταφορείς ..κειμένων ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΥΠΟΥ από Μητροπόλεις… άνευ σχολείων κι άνευ θέσεων

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΝΗΣ ΔΑΔΙΑΣ!

Μέγα άγχος διακατέχει τον ηγούμενο της Μονής Δαδιάς κ. Ελπιδοφόρο! που θέλει να την αναδείξει… αλλά δεν έχει ΟΥΔΕΝ το σημαντικό να επιδείξει, ώστε να ελκύσει …πιστούς …Άρα δεν μπορεί να έχει πελατεία…προσκυνητές!…
ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΙΣΤΟΣΕΛΊΔΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΚΆΠΟΙΕΣ …προτάσεις, μα λόγω του μητροπολίτη…-περιέργου τύπου- κ. Δαμασκηνού.. δεν μπορεί Να..κάνει βήμα,άνευ της εγκρίσεως αυτού του ΜΑΣΟΝΟΥ ΙΕΡΑΡΧΗ...ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ Το υπογραμμίζουμε αυτό… διότι τη μασονική του ιδιότητα ο κ. Δαμασκηνός έως στιγμής δεν έχει διέψευσε!… Συνεπώς… όπερ έδει δείξαι…Ο ηγούμενος κ.Ελπιδοφόρος , δυναμικός και με όραμα θέλει και μπορεί να κάνει φανάρι… τη ΜΟΝΗ του, Πλην όμως ο Δεσπότης Διδυμοτείχου , ο παντάπασι διαπλεκόμενος… δεν του δίνει φτερά! Τον φρενάρει διαρκώς… Σεβαστικός είναι ο Ελπιδοφόρος… Ο ηγούμενος της μονής Δαδιάς , αλλά κάποια στιγμή μπορεί να πει στον αεροκοπανούντα …. δεσπότη Διδυμοτείχου…Μονσενιέρ… Δαμησκηνός το απλό:
--Άγιε…σοφρωνίσου!Μη μου κοπανάς κανακιές, πως δα είμαι σπουδαίος και λαμπρός…Η Μονή Δαδιάς ..μπορεί να γίνει φανάρι!… του έχει επισημάνει κάθετα κι οριζοντίως… Αλλά ο Δαμασκηνός … τέως Δαυλείας .. ως Άρχων, Φεουδάρχης …δεν καταλαβαίνει!..Χωριάτης εξ Αθηνών δεν είναι …έστω κρητικής καταγωγής… που έχει κουβαλήσει στο Έβρο ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΓΙ ΤΟΥ;

…Δυστυχώς οι καλόγεροι είναι ΝΤΑΛΑ υπτακτικοί, μορμολίκια,
Κάπως έτσι …χειμάζεται η Μονή Δαδιάς
Ο Ηγούμενος της Μονής Δαδιάς .. κ. ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ έχει οράματα…
Εκτός μιας είκονας της Παναγιάς … που την προβάλλουν ..ως Θαυματουργική! Αλλά κι αυτή είναι μάλλον .Παραμύθιον…
Φλέγον θέμα για τον ηγούμενο ..για να προάγει την μονή του ..είναι να έχει κάτι πιο ..δυνατό ..ελκυστικό… στην προσέλευση επισκεπτών…στο όμορφό όντως μοναστήρι του
--ΟΥΤΕ ..ΟΣΤΑ…κοκαλάκια έχει… ούτε …θαυματουργές..ΕΙΚΟΝΕΣ…
Μα βασικά δεν τα έχει ανάγκη όλα αυτά… Αρκεί ο ηγούμενος να έχει λόγο πειστικό και ειλικρινή … αυτός ΝΑΙ Ο ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ… ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ! Αν απεξαρτηθεί… από τη φαύλη –μασονική επικυριαρχία του Δεσπότη του!
Εμείς απλά ντρεπόμαστε για τέτοιες …τακτικές! Δείτε παρακαλούμε πιο κάτω τα όσα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ συνέλεξε η έρευνά μας κι απλά ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ με όσο νιονιό κουβαλάτε:

Τα ιερά λείψανα αποτελούν επί αιώνες μια προσοδοφόρα πηγή πλουτισμού των ρασοφόρων. Κληρικοί και μοναχοί εκμεταλλεύονται επί αιώνες την ηλιθιότητα του ποιμνίου, εφευρίσκοντας οτιδήποτε λείψανα μπορεί να φανταστεί κανείς με το νου του. Ο πιστός γονατίζει μπροστά τους, παρακαλάει, ελπίζει, ταπεινώνεται. Οι παπάδες από την άλλη κάνουν ταμείο στο μαγαζί τους. Και πλουτίζουν πουλώντας ψεύτικες ελπίδες σε απεγνωσμένους και ψεύτικη θεϊκή εύνοια στους ηλίθιους.
Ο Karlheinz Deschner στον τρίτο τόμο της "Εγκληματικής Ιστορίας του Χριστιανισμού" μας εξηγεί πως:
Ο καθολικισμός βλέπει τη βιβλική δικαιολόγηση της λατρείας των λειψάνων στο θαυματουργικό χωρισμό των υδάτων του Ιορδάνη ποταμού με το μανδύα του Ελισαίου ή στη νεκρανάσταση με τη βοήθεια των οστών του Ελισαίου στην Παλαιά Διαθήκη. «Και όταν εκείνος άγ­γιξε τα οστά του Ελισαίου, ζωντάνεψε και σηκώθηκε στα πόδια του.» Επίσης παραπέμπουν στο Κατά Ματ θαίον 9,2 0 κ.εξ., και τις Πράξεις Αποστόλων 5,15 και 19,12. Αλλά όλα αυτά δεν είναι παρά πολύ διάτρητες ψεύτικες δικαιολογήσεις. Πουθενά δεν αναφωνεί ο Ιησούς: Φυλάξτε τα λείψανα, λατρέψτε τα, μοιράστε τα, μεταφέρετε τα και ξεπουλήστε τα, χτίστε Άγιες Τράπεζες γύρω τους και διαβάστε τους Θείες Λειτουργίες! Αυτή θα ήταν μια σαφής ρήση που θα δικαιολογούσε τις εξελίξεις — αλλά απουσιάζει, όπως απουσιάζουν και τόσες πολλές ρήσεις για τόσες πολλές απόψεις. Κι αν παρουσιάζει θεραπευτικές ιδιότητες ο μανδύας του Ιησού, ή τα ιδρωμένα μαντήλια και οι ζώνες του Παύλου, αυτά απέχουν πολύ από εκείνα που έμελλε να εμφανιστούν στην Εκκλησία.
Οι Πατέρες της εκκλησίας φυσικά υποστήριξαν την απάτη των λειψάνων. Σύμφωνα με τον Αμβρόσιο «πολλοί θεραπεύτηκαν σαν από μια σκιά (umbra quadam) των ιερών σορών». Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος θεωρεί ότι «όχι μόνο οι σοροί των αγί­ων, αλλά και οι τάφοι τους είναι γεμάτοι πνευματική χάρη». Ο Άγιος Θεοδώρητος μας πληροφορεί ότι και ένα σπασμένο λείψανο διατηρεί τις ίδιες θαυματουργές ιδιότητες. "Τεμαχισμένα σώματα—ολόκληρη η δράση της θείας χάριτος!" (Deschner). Ο Βασίλειος αποκαλύπτει ότι το λείψανο της αγίας Ιουλίττης «αγιάζει μεν το τόπον, αγιάζει δε και τους εις αυτόν συνόντας». Και πάει λέγοντας μέχρι σήμερα...
Με τις ευλογίες των ιερέων άρχισε να υπάρχει μια τεράστια ζήτηση για ιερά λείψανα. Κόκκαλα νεκρών - θεωρητικά των ίδιων των αγίων - τεμαχίζονταν, ανταλλάσσονταν ή διακινούνταν ως εμπορεύματα. Ο Θεοδόσιος μάλιστα το 386 εξέδωσε και νόμο που απαγόρευε το εμπόριο λειψάνων. Αλλά η ευσεβής παράκρουση ήταν αδύνατο να σταματήσει. Τότε επινοήθηκε και ένα άλλο κόλπο προκειμένου να καλυφθεί η ζήτηση: οι ευλογίες. Πρόκειται για αντικείμενα που τοποθετούνταν πλάι στους τάφους Αγίων, οπότε η υπερφυσική δύναμη του πρωτεύοντος λειψάνου μεταφερόταν στα αντικείμενα αυτά.
Πολλά πράγματα μπόρεσαν τώρα να γίνουν λείψανα, για να μην πούμε τα πάντα, όχι μόνο το ελάχιστο κομματάκι μιας σορού αγίου, αλλά π.χ. κι ένα σφουγγάρι το οποίο ήταν ποτισμένο με το αίμα του αγίου ή ακόμη κι ένα κουρελάκι, αρκεί να είχε έρθει σε επαφή με το λείψανο · διότι με αυτό τον τρόπο η «δύναμη» του γνήσιου λειψάνου μεταφερόταν στο καινούργιο — από τον 4ο αιώνα μια έμμονη ιδέα ολόκληρου του χριστιανικού κόσμου. Με τη βοήθεια των ευλογιών,τις οποίες η Ρώμη διασκόρπισε σε όλη τη Δύση, εδραίωσε πρώτα από όλα. την επιρροή της εκκλησιαστικής πολιτικής της. Γενναιόδωρα μοίραζαν οι πάπες προς όλες τις κατευθύνσεις δώρα τους που δεν κόστιζαν τίποτα και μπήκαν στην ιστορία της ευσέβειας» με ποικίλα ονόματα: brandea, pallida, sanctuaria, memoriae, benedictiones, eulogiae, patrocinia..." (Deschner)

Φυσικά και η Ορθόδοξη εκκλησία δεν πήγε πίσω. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι πλήθος ταξιδιωτών επισκέπτονταν τον ελλαδικό χώρο ακριβώς για αυτό τον σκοπό. Ο Κυριάκος Σιμόπουλος στο έργο του "Ξένοι Ταξιδιώτες στην Ελλάδα" σχολιάζει σχετικά και μας μεταφέρει τις εμπειρίες τους:
Ο βυζαντινός κλήρος καπηλεύεται την πίστη και την ευλάβεια των ξένων προσκυνητών σκηνοθετώντας και χαλκεύοντας κατά χιλιάδες «αυθεντικά αντικείμενα». Στον Παρθενώνα, που έχει μετατραπεί σε ναό, έχει συγκεντρωθεί τόσος πλούτος «ιερών κειμηλίων και αγίων λειψάνων», που η δούκισσα τής Αθήνας θερμοπαρακαλούσε το 1379 τον αρχιεπίσκοπο Βελλεστέριο, να τής προμηθεύσει μερικά. Ιδού το σχετικό έγγραφο (βρίσκεται στο Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο): «Σεβάσμιε πάτερ, έμαθα, ότι στο ναό τής Παναγίας των Αθηνών υπάρχουν πολλά λείψανα τής Παναγίας και άλλων αγίων. Παρακαλώ, λοιπόν, την υμετέρα πατρικότητα, να μού στείλετε από τα λείψανα αυτά και θα μού προσφέρετε μεγάλη εκδούλευση»
Ο γάλλος ευγενής Seigneur d΄ Anglure (1360-1412), που έφτασε το 1395 στη Ρόδο, καταγράφει στο οδοιπορικό του τα κειμήλια και τα λείψανα τού ναού τού αγίου Ιωάννου τού Βαπτιστή.
«Μάς έδειξαν πρώτα-πρώτα ένα μπρούτζινο σταυρό, που είναι ξακουστός, επειδή έγινε από τη λεκάνη, όπου ο Χριστός ένιψε τα πόδια των αποστόλων. Έπειτα, μάς έδειξαν το δεξί χέρι τού αγίου Βαρθολομαίου και ένα πλούσιο χρυσοΰφαντο σεντόνι, που ύφανε με τα χέρια της η αγία Ελένη κι ένα αγκάθι από τον στέφανο τού μαρτυρίου τού σωτήρος μας Ιησού Χρίστου, ασημωμένο. Αυτό το αγκάθι μπουμπουκιάζει μια φορά το χρόνο, το μεσημέρι τής Μεγάλης Παρασκευής. Εμείς το είδαμε κατά το γυρισμό μας από τη Ρόδο -ήταν μεσημέρι τής Μεγάλης Παρασκευής- να βγάζει βλαστάρι και άσπρα λουλουδάκια. Και πολλοί αξιόπιστοι άνθρωποι μάς διαβεβαίωσαν, ότι το αγκάθι, μια μέρα πρίν, ήταν κατάξερο και μαύρο».

Το 1432 ο Bertrandon de la Brocquiere, απεσταλμένος τού βασιλιά τής Γαλλίας, είδε τα κειμήλια τού ναού τής αγίας Σοφίας και των αγίων Αποστόλων. Ιδού η αφήγησή του (Voyages d΄ outremer desannees 1432 et 1433 par Bertrandon de la Brocquiere, conseiller etpremier ecuyer tranchant de Philippe le Bon, Παρίσι, 1804)
«Στην αγία Σοφία, μού έδειξαν τον έναν από τούς χιτώνες τού Χριστού, τη λόγχη, που τον εκέντησε και το καλάμι, που τού έβαλαν στο χέρι κατά τη διαπόμπευση. Επίσης, μού έδειξαν τη σχάρα, όπου ψήθηκε ο άγιος Λαυρέντιος και μια μεγάλη σκαλιστή πέτρα σε σχήμα κρήνης, όπου ο Αβραάμ ετάισε τούς τρεις αγγέλους, που είχαν εντολή να αφανίσουν τα Σόδομα και τα Γόμορα.
»Στο ναό τού Παντοκράτορα, μού έδειξαν την πέτρινη πολύχρωμη πλάκα, που ο Νικόδημος είχε πελεκήσει για τον τάφο του, αλλά τη χρησιμοποίησε για να εναποθέσει το σώμα τού Χριστού μετά την αποκαθήλωση. Η Παναγία έκλαιγε πάνω στο σώμα τού Ιησού και τα δάκρυά της, που έπεφταν πάνω στην πλάκα, έχουν μείνει εκεί από τότε πετρωμένα.
»Στο ναό των αγίων Αποστόλων, μού έδειξαν την κολώνα, όπου έδεσαν τον Ιησού Χριστό, για να τον μαστιγώσουν μπροστά στον Πιλάτο.»
Το 1435 θα έχει την ευκαιρία να προσκυνήσει τα ιερά κειμήλια τού ναού τής αγίας Σοφίας ο Ισπανός ευγενής Pedro Tajur. (Andazas y viajes de Pedro Tajur por diversaspartes del΄ mundo avidos (1435-1439), Miguel Ginesta, Μαδρίτη, 1874). Την ξενάγησή του είχε αναλάβει ο ίδιος ο αυτοκράτορας Ιωάννης Η΄ Παλαιολόγος. Αφηγείται ο ισπανός περιηγητής:
«Μόλις τελείωσε η λειτουργία, ο αυτοκράτορας πρόσταξε να μού δείξουν τα άγια κειμήλια. Πήρε ο ίδιος το ένα κλειδί και ο πατριάρχης, που βρισκόταν εκεί, το άλλο. Το τρίτο κλειδί το κρατούσε ο πρωθιερέας τής αγίας Σοφίας.
»Οι παππάδες, ντυμένοι τα άμφιά τους, έβγαλαν με επισημότητα τα εξής ιερά κειμήλια:
»Τη λόγχη, που έπληξε την πλευρά τού Κυρίου, ένα εξαίσιο κειμήλιο.
»Το χιτώνα τού Χριστού (χωρίς ραφή). Πρέπει να ήταν άλλοτε βιολετής, γιατί τώρα έχει γίνει από την πολυκαιρία σκούρος.
»Ένα από τα καρφιά τού σταυρού και ο στύλος, όπου έδεσαν το Χριστό, για να τον μαστιγώσουν.
»Μου έδειξαν επίσης πολλά ατομικά αντικείμενα τής Παναγίας, τη σχάρα όπου έψησαν τον άγιο Λαυρέντιο και άλλα πάνσεπτα κειμήλια.
O μοναχός Felix Faber, που ταξίδεψε το 1482 στους αγίους τόπους, κατέγραψε κατά την άφιξή του στη Ρόδο τα άγια λείψανα, που είδε στούς ναούς:
«Ένα κομμάτι από το σταυρό τού Ιησού Χριστού, ένα από τα δηνάρια, που πήρε ο Ιούδας, δύο αγκάθια από τον στέφανο τού Κυρίου (το ένα ανθίζει κάθε Μεγάλη Παρασκευή), ένα σταυρό καμωμένο από τη λεκάνη, όπου ο Χριστός ένιψε τα πόδια των μαθητών, ύστερα από το μυστικό δείπνο και πολλά άλλα λείψανα, που είδα και άγγιξα»
Τα αποσπάσματα απο το έργο του Κυριάκου Σιμόπουλου και οι φωτογραφίες είναι παρμένα από http://www.freeinquiry.gr/pro.php?id=2169
http://libertarianwords.blogspot.gr/2011/09/blog-post_23.html


Μακάβριο εμπόριο λειψάνων «αγίων»

Ενας 43χρονος αλλοδαπός και ένας 24χρονος διάκονος συνελήφθησαν από αστυνομικούς της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, όταν στην κατοχή τους βρέθηκαν ανθρώπινα οστά, κρανία και λειψανοθήκες, τα οποία από ό,τι φαίνεται προσπαθούσαν να πουλήσουν ως λείψανα αγίων.

Μακάβριο εμπόριο λειψάνων «αγίων»
Συγκεκριμένα, έπειτα από αιφνιδιαστική αστυνομική επιχείρηση, στις 16.30 το απόγευμα του Σαββάτου συνελήφθη στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» ένας 43χρονος αλλοδαπός που σχεδίαζε να επιβιβαστεί σε αεροπλάνο με προορισμό πόλη της Γερμανίας.
Στην κατοχή του βρέθηκε:
Μακάβριο εμπόριο λειψάνων «αγίων»
  • Μία ασημένια λειψανοθήκη, με εγχάρακτη αναπαράσταση και το όνομα του Αγίου Δημητρίου.
  • Ένα οστό ανθρώπινου χεριού
  • Τρία κρανία και τέσσερα τμήματα κρανίων
  • 197 οστά και τμήματά τους.
    Μακάβριο εμπόριο λειψάνων «αγίων»
Από την εξέταση των κατασχεμένων οστών διαπιστώθηκε ότι είναι καλά συντηρημένα, αρωματισμένα με μύρο (!) και στο καθένα αναγράφεται όνομα Αγίου ή Οσίου. Προέκυψε επίσης ότι ο 43χρονος είχε φθάσει στη Θεσσαλονίκη την 21η Μαϊου 2010 και στη συνέχεια είχε μεταβεί στο Σιδηρόκαστρο Σερρών. Εκεί, δύο μέρες αργότερα συνάντησε τον 24χρονο Διάκονο Ιεράς Μητρόπολης της περιοχής, από τον οποίο παρέλαβε τα οστά, προκειμένου, κατά δήλωσή του, να τα μεταφέρει και να τα παραδώσει σε Αρχιμανδρίτη Εκκλησίας στη Γερμανία.
Το πρωί της Δευτέρας, πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οικία του 24χρονου, ο οποίος επίσης συνελήφθη αφού στην κατοχή του εντοπίστηκαν δέκα χαπάκια ναρκωτικής ουσίας, 505 οστά και 15 κρανία, στα οποία επίσης αναγράφονταν ονόματα Αγίων ή Οσίων, καθώς και τα παρακάτω αντικείμενα, τα οποία σύμφωνα με εκτίμηση αρμόδιας Αρχαιολόγου, εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου περί Αρχαιοτήτων:
  • Μία βυζαντινή εικόνα του 19ου αιώνα
  • Ένας βυζαντινός σταυρός του 19ου αιώνα
  • Δύο βυζαντινά δαχτυλίδια
  • Πέντε νομίσματα, εκ των οποίων τρία βυζαντινά και δύο αρχαία.
Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίσθηκε δικογραφία, με την οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.

Η κλίση και το πάθος της αισχροκέρδειας και της εκμεταλλεύσεως δεν μένουν ποτέ σε στασιμότητα. Κινούνται όπως το ΕΙΤΖ και ο καρκίνος.

Η "αγία" ζώνη, το μέσον αισχροκέρδειας των καλογήρων.
Πολυδιαφημισμένη …ιστορία ,αλλά ο έντιμος Μητροπολίτης Εδέσσης …κατακεραυνώνει!
Οι τελευταίες ημέρες μίλησαν γι' αυτό το θέμα και βούϊξαν γι' αυτά τα λυπηρά φαινόμενα. Πολλά στόματα διαμαρτυρίας άνοιξαν. Πολλά τηλεοπτικά κανάλια ασχολήθηκαν. Πολλά φύλλα του ημερήσιου τύπου έγραψαν. Τα στόματα όμως που θα έπρεπε να λαλήσουν έμειναν κλειστά και σφραγισμένα. Βρέθηκε πάντως ένα στόμα που άνοιξε έστω και με μισόλογα για να δικαιολογήσει τον κανόνα των εξαιρέσεων. "Δριμύ κατηγορώ κατά ιεραρχών και υπευθύνων των Μονών του Αγίου Όρους, ότι μεταφέρουν ιερά λείψανα και κειμήλια από πόλη σε πόλη με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων, εξαπέλυσε ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Χρυσόστομος. Αφορμή για το ξέσπασμα του Μητροπολίτη αποτέλεσαν τα όσα διαδραματίζονται τις τελευταίες ημέρες στην εκκλησία του Αγίου Κοσμά της Ν. Φιλαδέλφειας, όπου εκτίθεται σε λαϊκό προσκύνημα η Αγία Ζώνη της Παναγίας". Συνεχίζοντας το κατηγορώ του ο Μητροπολίτης λέγει: "Σε μια ευτελή αργυρολογία που προσβάλει τη χριστιανική πίστη, διασύρει το κύρος της Εκκλησίας και τραυματίζει βαρύτατα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια... η ηθική και θρησκευτική ζωή του λαού δέχεται κατά καιρούς ισχυρά πλήγματα, τα οποία τείνουν να γενικευθούν και να θεσμοθετηθούν... Αυτό είναι το μήνυμα του Αγίου Όρους προς τον σύγχρονο κόσμο; Έτσι αντιλαμβάνεται την αποστολή του;Αυτή είναι η Ορθοδοξία μας; Έτσι θα καλλιεργηθεί και θα αναγεννηθεί ο ελληνικός λαός; Αυτή την τροφή θα προσφέρουμε στον σύγχρονο άνθρωπο; Οι ναοί μεταβάλλονται πραγματικά σε οίκους εμπορίου, όπου τα όσια και τα ιερά προσφέρονται ως εμπορεύματα. Γι' αυτό ο γνήσια πιστός λαός αντιδρά με τις λέξεις:Χριστέμποροι, θεομπαίχτες, αγυρτεία, λειψανολατρεία, αγιογδύτες κ.λ.π." "... ενταλμένοι κατασκευάζουν και μερικά θαύματα, ιάσεις και θεραπείες για να είναι η παραπλάνηση, η εκμετάλλευση και η απάτη του απλοϊκού λαού πλήρης και ολοκληρωμένη" (ΕΘΝΟΣ: 31-5-95) Με αυτή τη σκληρή γλώσσα μίλησε ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Χρυσόστομος (στο τηλεοπτικό κανάλι MEGA). Με την ίδια περίπου σκληρότητα μίλησε και ο Πανεπιστημιακός καθηγητής κ. Αγουρίδης, ο οποίος χαρακτήρισε την ενέργεια αυτή ως ειδωλολατρεία. Κατόπιν αυτών γεννάται εύλογον το ερώτημα: Σ' αυτήν την ειδωλολατρεία οικοδομούν την Ορθόδοξη Εκκλησία οι ιερείς και οι καλόγεροι; Απ' αυτά τα μέσα θα περιμένει ο λαός την "ίασιν των ψυχών και σωμάτων"; Απ' αυτές τις ψευδείς ελπίδες θα περιμένει ο λαός το Έλεος του Θεού; Οι εκπρόσωποι της Εκκλησίας αποτελούνται από χριστέμπορους, θεομπαίχτες, αγύρτες, λειψανέμπορους, και αγιογδύτες, καθώς λέγει ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Χρυσόστομος; Σ' αυτά τα κατασκευασμένα θαύματα δείχνει την "υπεροχή" της η Ορθόδοξη Εκκλησία; Δικαιολογημένα είπε επίσης ο Μητροπολίτης: "Σκέπτεται κανείς τι θα έκαμνε ο Χριστός αν επισκεπτόταν ένα τέτοιο ναό; Όχι μαστίγιο και φραγγέλιο, αλλά ατομική βόμβα θα χρησιμοποιούσε για να ανατινάξει και συντρίψει τους πάντας και τα πάντα" (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: 27-5-95). "Το φαινόμενο είναι απ' αυτά που δεν πρέπει να περνάνε απαρατήρητα... Σαφέστατη εκμετάλλευση του θρησκευτικού αισθήματος του λαού και των ελπίδων των πασχόντων αποτελεί αυτή η περιφορά, απο πόλη σε πόλη, ιερών λειψάνων και κειμηλίων των Μονών του Αγίου Όρους, που τελικά προσβάλει την χριστιανική πίστη και μετατρέπει τους ναούς σε οίκους εμπορίου" (ΕΘΝΟΣ: 31-5-95). "ΣΕ ΤΙΜΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ Η ΖΩΝΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ". Δηλαδή όλα τα σφάζετε, όλα τα μαχαιρώνετε, όλα τα εξευτελίζετε, όλα τα πουλάτε, όλα τα ιερά και όσια αυτού του τόπου τα φτύνετε, τα εμπορεύεσθε, τα διαπομπεύετε...Κάποτε ο Γιός της Θεοτόκου άρπαξε τον βούρδουλα κι' έδιωξε απο τον Ναό τους αλητήριους. Σήμερα στην Ελλάδα οι αλητήριοι αρπάζουν τα ιερά και τα όσια και τα μετατρέπουν σε ευτελή αντικείμενα εκμεταλλεύσεως και θησαυρισμού... Την Ελληνική Εκκλησία, την Ορθοδοξία, την λογχίζουν, την τοξοβολούν, την λιθοβολούν αμέτρητοι εχθροί, οι οποίοι δεν ξεπερνούν ορισμένα όρια βαρβαρότητας... Δεν απέμεινε πλέον σ' αυτή την χώρα, τίποτε το σεβαστό για τους αλητήριους υβριστές, κάθε αξίας, κάθε ιδανικού, κάθε μεγέθους. Άλλη μια φορά αίσχος" (ΑΥΡΙΑΝΗ: Κ. Διακογιάννης 1-6-95). Τα δυσάρεστα αυτά σχόλια των εφημερίδων και οι δυσμενείς κρίσεις των τηλεοπτικών καναλιών, τοποθετούν την Εκκλησία του Χριστού στην κατώτερη βαθμίδα, στο μηδέν. Όλ' αυτά τα είδε και τα άκουσε η Ιεραρχία, αλλά "φωνή βοώντος εν τη ερήμω". Γιατί; Διότι, 1ον. Αν υψώσει φωνή θα κατηγορήσει τον εαυτό της. Εκείνη δημιουργεί αυτές τις καταστάσεις. Πώς; Εγκρίνει και προβάλλει πάντοτε την προσκύνηση των ιερών λειψάνων, παραβαίνουσα τις θεϊκές συνήθειες της πρωτοχριστιανικής Εκκλησίας και την απαγορευτική απόφαση της Συνόδου της Καρθαγένης, η οποία όρισε, όχι μόνον να μή προσκυνούνται τα ιερά λείψανα, αλλά αν είναι δυνατόν να εξαφανίζονται και οι τόποι που παρουσιάζουν τα λείψανα για προσκύνηση. 2ον. Αδιαφορεί για την αρχαία θεϊκή συνήθεια της Μεταποστολικής Εκκλησίας, η οποία απέδιδε μόνο σεβασμό και εκτίμηση προς τα ιερά λείψανα - ποτέ δεν τα προσκυνούσε. Ο χαρακτηρισμός του κ. Αγουρίδη ότι η προσκύνηση προς την Αγία Ζώνη είναι ειδωλολατρία, είναι σωστός, για τον εξής λόγο: Θα έχει ασφαλώς υπ' όψη του, ότι η ευλογία και η Χάρις του Θεού δεν μεταδίδονται με τις κλοτσιές και τα στημόνια κάποιας ζώνης ή κάποιου φορέματος. Οι ιεροί συγγραφείς του Ευαγγελίου αναφέρονται στη Χάρη του Ιησού Χριστού, την οποίαν χορηγεί μόνον Εκείνος στις καρδιές που είναι έτοιμες να τον δεχτούν. Δυσάρεστη πάντως εντύπωση μας έκαμαν και οι δυο διαμαρτυρόμενοι γι' αυτήν την ειδωλολατρία, ο Μητροπολίτης Εδέσσης κ. Χρυσόστομος και ο καθηγητής κ. Αγουρίδης, που αποσιώπησαν τις απαγορευτικές εντολές και συνήθειες της αρχεγόνου Εκκλησίας και αναφέρθηκαν μόνο στην εμπορικοποίηση της "Αγίας Ζώνης", που ανενόχλητος ο καλόγερος του "αγίου" όρους Μονής Βατοπεδίου εισέπραξε από τον αφελή λαόν 80.000.000 δρχ. και έφυγε. Εάν αναφέροντο σ' αυτό θα απέφευγαν και τις κρίσεις των "έξυπνων" που υποστηρίζουν τα προκατασκευασμένα "θαύματα" και την προσκύνηση των ειδώλων. Φρονώ λοιπόν ότι έκαμαν λάθος. Τολμηρό για τους "ορθόδοξους" αλλά σωστό ήταν αυτό που είπεν ο κ. Αγουρίδης περί προσκυνήσεως: "Κύριον τον Θεόν σου προσκυνήσεις...". Δεν υπάρχει καμιά απολύτως Βιβλική μαρτυρία ούτε της Παραδόσεως σύσταση, που να αναφέρεται στην προσκύνηση των ιερών λειψάνων. Όλ' αυτά και πολλά άλλα ξένα στοιχεία, που εισεχώρησαν στο εκκλησιαστικό πολίτευμα, τοποθετούνται στην παρακμή της Εκκλησίας, απο το 400 ή 500 μ.Χ. Σε παρηκμασμένες καταστάσεις δεν υπάρχουν, ποτέ σωστά αποτελέσματα. Ο σοφός του γένους Διδάσκαλος, ο Αδαμάντιος Κοραής, επικαλούμενος πολλές σχετικές μαρτυρίες, παρουσιάζει τον μεγάλο "θησαυρό της ιερατικής εμπορίας" από τα ιερά λείψανα. Γράφει: "Όσα καλά επροξένησαν με τον λόγο τους και με το παράδειγμα τους οι μάρτυρες του Χριστού, τόσης φθοράς αφορμήν έδωκαν μετά τον θάνατον τους εις τους λαοπλάνους τα ιερά λείψανα". Το εμπόριον αυτό των λειψάνων επεχείρησεν να εμποδίσει με νόμον ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος ο Μέγας το 400 μ.Χ. αλλά δεν το επέτυχε. Ενώ λοιπόν ο Μέγας Θεοδόσιος απαγόρευσε την προσκύνηση στα "ιερά λείψανα", η μυθολογία του Συναξαριστή αναφέρει ότι "ο γιός του Μ. Θεοδοσίου, ο Αρκάδιος, το έτος 395, έστειλε και έφερεν από τα Ιεροσόλυμα εις την Κωνσταντινούπολιν την Τιμίαν Ζώνην της Θεοτόκου". Σε ένα άλλο σημείον αναφέρει ο μύθος του Συναξαριστή ότι "μετεκομίσθη η Τιμία Ζώνη της Θεοτόκου από της ανύπαρκτης επισκοπής της τουρκικής πόλεως Ζήλας στην Κωνσταντινούπολη, επί Κων. του Ρωμανού, το έτος 919. Επίσης, ο παραμυθολόγος Συναξαριστής παρατηρεί "ότι η Τιμία Ζώνη της Θεοτόκου μετεφέρθη από της επισκοπής Ζήλας επί Ιουστινιανού του βασιλέως εν έτει 530". Ότι θέλει ο καθένας ας πιστέψει. Υπάρχει ποικιλία γνωμών από την ίδια μυθολογική πηγή. Μεγάλοι οι καλόγεροι και θαυμαστά τα έργα τους! Πατέρες της Εκκλησίας καταφέρθηκαν δριμύτατα εναντίων αυτής της εμπορίας, αλλά τα λόγια τους πνίγηκαν. Ανυπόφορη ήταν η εμπορία των λειψάνων και στις μέρες του ιερού Αυγουστίνου γι' αυτό το δαιμονικό εμπόριο. Γράφει: "Ο πονηρότατος διάβολος διέσπειρε παντού τόσους υποκριτές σε σχήμα Μοναχών, οι οποίοι περιέρχονται ασυστόλως τις επαρχίες και πωλούν μέλη μαρτύρων κ.λ.π. Δεν ίσχυσαν όμως ούτε νόμοι βασιλικοί ούτε εκκλησιαστικές επιτιμήσεις να χαλινώσωσι των Μοναχών την αναίδειαν...". Εναντίον αυτής της αισχρής εμπορίας, η Σύνοδος της Καρθαγένης έδωσε εντολή να εξαφανίζονται αν είναι δυνατόν οι τόποι που παρουσιάζουν τα λείψανα σε προσκύνηση και να διδάσκονται οι λαοί να μη συχνάζουν εκεί, γιατί είναι καθαρή ειδωλολατρία. Οι λειψανέμποροι καλόγεροι όμως δεν το έλαβαν υπ' όψη τους. Οι καλόγεροι με τους ιερείς παρουσίασαν και τον ομφαλό του Χριστού και την ακροβυστία Του για προσκύνηση. Πόση αναισχυντία... Επίσης φυλάσσουν μέσα σε χρυσή θήκη ένα φτερό Στρουθοκαμήλου και ισχυρίζονται ότι έπεσε από την πτέρυγα του αρχαγγέλου Γαβριήλ. Τι λυπηρόν για την Εκκλησία! Στη Μονή Βατοπεδίου του "αγίου" όρους φυλάσσονται ψευδή τεμάχια από το καλάμι εκείνο με το οποίον πότισαν ξύδι τον Χριστό όταν στον σταυρό είπε "διψώ". Φυλάσσουν και την κάρα του Ιωάννου του Χρυσοστόμου (Φώτο αριστερά). "Μίαν άλλη κάραν του Χρυσοστόμου έστειλεν η Μονή Βατοπεδίου το έτος 1816 εις την Ρωσίαν, την οποίαν είχε ζητήσει ο Τσάρος Αλέξανδρος ο Α'. Οι καλόγεροι όμως που εβρέθηκαν προ του διλήμματος ή να δυσαρεστήσουν τον ισχυρόν προστάτην των, ή να στερηθούν ένα σπουδαίον λείψανον, διέπραξαν απάτην και απέστειλαν εις τον Τσάρον ένα άλλο κρανίον το οποίον έγινε δεκτόν εις την Ρωσίας με πάσαν ευλάβειαν". Έτσι τον άγιο Χρυσόστομο οι καλόγηροι τον έκαμαν τέρας με δυο κεφαλές. Ο ιστορικός Κων. Παπαρρηγόπουλος καταδικάζοντας την φοβερή αυτή πληγή αναφέρει στο έργο του "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ" ένα ποίημα του 7ου αιώνος μ.Χ. το οποίον έγραψε κάποιος επίσκοπος της Μυτιλήνης Χριστόφορος σε ένα Μοναχό Ανδρέα και του σημειώνει: (μεταφρασμένο) "Έχεις πολλά κιβώτια με θεία λείψανα, τα οποία ανοίγεις και στους φίλους σου τα δείχνεις. Του μάρτυρος Προκοπίου δέκα χέρια, του Θεοδοσίου δεκαπέντε σιαγόνες, του Νεστορίου μέχρι οχτώ πόδια, του Γεωργίου τέσσερις μαζεμένες κάρες, της νικηφόρου Βαρβάρας μαστούς πέντε. Και τώρα έχεις τα οστά δώδεκα βραχιόνων του Καλλινίκου μάρτυρος Δημητρίου, και τώρα μάλιστα έχεις είκοσι κνήμες από όλα τα μέλη του Παντελεήμονος (πολύ μεγάλο πλήθος). Λέγεις δε ότι όλα τα έχεις και τα πιστεύεις δεν αμφιβάλεις και δεν απιστείς. Στα κιβώτια απονέμεις πολύν σεβασμό. Τα προσκυνάς σαν να είναι των μαρτύρων Χριστού. Πώ, πώ, τι ζωντανή η πίστη σου, Ανδρέα. Σε πείθει να νομίζεις τους αθλητές ως ύδρες. Τους μάρτυρες δε ως κυνηγετικούς σκύλους, αυτούς να έχουν μύριες κεφαλές, άλλους δε πάλιν να έχουν πλήθος μαστών σαν να είναι σκύλες. Δια της πίστεως σου μεταμορφώθηκε ο μάρτυς Νέστωρ σε ψάρι εμφανιζόμενο σαν χταπόδι. Η πίστη σου δείχνει και τον Προκόπιο σαν να έχει εκατό χέρια βριάρεων να υπερηφανεύεται για το πλήθος των χεριών. Λέγεις συ ο σεμνός ότι κατέχεις της Θέκλας της πρωτάθλου εξήντα δόντια (αλοίμονον τι πλάνη) και του προδρόμου έχεις τις άσπρες του τις τρίχες". Είναι λοιπόν, το σατανικό πνεύμα της πανουργίας και θεοκαπηλείας, το οποίον επεκράτησε με αφορμή την προσκύνηση των "ιερών λειψάνων" και το οποίον αυτός που έγραψε αυτό το ποιηματάκι στηλιτεύει αυτή την αντιχριστιανική συνήθεια. Με την θεοκαπηλεία τους αυτή έκαμαν τους αγίους και τις αγίες πολυκέφαλους, γεννήματα της Λερναίας Ύδρας, σαν τέρατα με πλήθος χεριών και ποδιών, σαν σκυλόψαρα με πολλές σιαγόνες, σαν κροκόδειλους με πολλά δόντια και σαν κουνέλια με πολλούς μαστούς. Τα δε κόκκαλα του προβάτου χρησιμοποιήθηκαν ως κόκκαλα του αγίου Πρόβου. Πιθανόν οι θεοκάπηλοι να πίστευαν στην μετεμψύχωση, ώστε οι άγιοι μετά θάνατον να έγιναν σαρανταποδαρούσες. Αυτά είναι και λέγονται τερατώδη σημεία που μοιάζουν με το επτακέφαλον τέρας της Αποκαλύψεως, εναντίον του οποίου, η αληθινή αρχέγονη Ορθόδοξη Εκκλησία (σημ. "Σπορέα": στην οποία προΐσταται ο Στυλιανός Χαραλαμπάκης) αγωνίζεται να επαναφέρει την Ορθοδοξία στα πρώτα της στάδια - την εποχή που οι χριστιανοί απο ευλάβεια τιμούσαν τα ιερά λείψανα, αλλά δεν τα προσκυνούσαν, δεν τα περιέφεραν απο τόπου εις τόπον "προς ίασιν ψυχών και σωμάτων" ούτε τα θύμιαζαν, ούτε απ' αυτά περίμεναν κάποια θεϊκή χάρη ή ευλογία. Η ανάμνηση των αρετών των μαρτύρων τους ζωογονούσε την πίστη και την αφοσίωση προς τον Θεόν. Σήμερα, όταν θέλει το ιερατείον να εισπράξει χρήματα έχει εύκολο τον τρόπο: Περιφέρει κάποιο "ιερό λείψανο" αμφιβόλου προελεύσεως, σαν το φτερό Στρουθοκαμήλου, διαφημίζει το γεγονός και ο αφελής λαός τρέχει να δώσει τον όβολόν του για να βρει χάρη και ευλογία, κάποιο καλό. Ακούστε όμως την αποδοκιμασία του Χριστού: "Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, ότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων, υμείς γαρ ουκ εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφίετε εισελθείν. Ουαί υμίν οδηγοί τυφλοί... (Ματθαίος: κγ' 14-16) Η προσέλευση του λαού να προσκυνήσει την λεγομένη "αγία ζώνη" κατασκεύασμα του 12ου αιώνος, δείχνει ότι αισθάνεται κενό μέσα του και θέλει κάπου να πιαστεί, και σεις του προσφέρετε νεκρά λείψανα, κλωστές και στημόνια. Ο Θεός όμως υπέδειξε τον Χριστό και είπε: "Αυτός είναι... αυτού ακούετε" (Ματθαίος: ιζ' 5) Ποιοί απο τους Αποστολικούς Πατέρες και πρώτους Απολογητές του χριστιανισμού, που εδίδαξαν την ορθοδοξία, εδίδαξαν μια παρόμοια κατάσταση; Κανείς, απολύτως κανείς. Γιατί θέλετε την Ορθόδοξη Εκκλησία στο μηδέν; Δεν φοβάστε τον Θεό; Δεν τρέμετε την ημέραν της κρίσεως; Δεν σέβεστε την ιστορία της; Από τα νεκρά αντικείμενα επιχειρεί το ιερατείον να μεταδίδει "φώς", θεϊκή χάρη και ουράνια ευλογία, γιατί έχασε το "Αληθινόν φως το φωτίζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον" (Ιωάννης: α' 9). "Εκ του μηδενός μηδέν παράγεται". Έχασαν τον Υιόν της Παρθένου, για τον Οποίον είπεν ο Θεός: "Θα σε δώσω φώς εις τα έθνη, δια να είναι η σωτηρία μου έως εσχάτου της γής" (Ησαΐας: μθ' 6β). Έτσι ασχολούνται έκτοτε οι ιερείς και καλόγεροι μόνο με τα ζωνάρια της Μητέρας Του, για να ζωστούν, αλλά πάντα φαίνονται τα αθέατα κάλλη τους, άνευ φύλλου συκής, τσίτσιδοι και χωρίς μπουρνούζι. Κατά παρόμοιο τρόπο ενεργούν και με το "άγιον φως". Ισχυρίζονται ότι ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων αοράτως ανάπτει τη λαμπάδα του απο τον Τάφο του Χριστού, ενώ παίρνει πλαστό φως απο ένα καντήλι, το οποίον, ο "Σκευοφύλακας μεταφέρει το Μεγάλο Σάββατον κεκαλυμμένη με αργυρούν κάλυμμα, μιαν ειδική κανδήλα αναμμένη, την οποίαν τοποθετεί πάνω απο τον Τάφο του Χριστού. Απο αυτήν ανάπτει τον πυρσόν του ο Πατριάρχης και μεταδίδει το λεγόμενον "άγιο φως". Η πληροφορία προέρχεται απο ιερέα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων. Το απατηλόν αυτό "φως" μεταφέρει κάθε χρόνο ο εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων στην Αθήνα, "μετά φανών και λαμπάδων", με λιτανείες και υποκρισίες μυσταγωγικές. Έτσι δεν αφήνουν ακαλλιέργητο το ψεύδος του διαβόλου και την υποκρισία των υποκριτών (βλέπε: "ΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ" Στυλ. Ι. Χαραλαμπάκη). Η ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ διαμαρτύρεται και συνιστά στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας να λάβει μέτρα πριν ξεσπάσει η οργή του Θεού. Έχετε τον πατερικό θησαυρό απο τον οποίον μπορείτε να μάθετε την Ορθόδοξη διδαχή, αλλά τον κλείσατε στο αρχείον και έχετε μια μάταιη καύχηση. Γιατί δίδετε αφορμή να διασύρεται η Εκκλησία απο κοινούς ανθρώπους και να εξευτελίζεται η κοινωνία των πιστών; Γιατί είσθε η γενεσιουργός αιτία της ειδωλολατρικής προσκυνήσεως και αγανακτεί ο κόσμος εναντίον σας και λέγει ότι πρέπει να χρησιμοποιηθεί και σήμερα για σας ο βούρδουλας του Ιησού Χριστού ή η βόμβα του ατόμου; Γιατί λογχίζετε την Ορθοδοξία, τοξοβολείτε την ιστορία της και λιθοβολείτε την σύστασή της; Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι κτήμα σας. Ή σεβαστείτε την ή φύγετε. Ο Θεός φροντίζει για τους ποιμένες της. Το φρικτόν της υποθέσεως δεν σταματά μέχρις εκεί. Για την θρησκεμπορία αυτή των καλογήρων παρατάχθηκαν εκατοντάδες Αστυνομικοί να τιμήσουν και να φυλάξουν μια κατάσταση των στείρων πνευμάτων, που την ονόμασαν "αγία ζώνη" και δεν βρέθηκε ούτε ένας να φυλάξει τον δημόσιο υπάλληλο, ταμία του Νοσοκομείου Νικαίας, τον οποίον σκότωσαν εκείνοι, που το ιερατείον δεν τους ενέπνευσε την αξία και την τιμή της πίστεως και την έμπνευση των θείων ιδανικών. Αυτή η ντροπή βαρύνει τόσον την πολιτική όσον και την θρησκευτική ηγεσία. ************ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ανδρ. Μεταξά 26 2ος όροφος Αθήνα Προϊστάμενος: Στυλιανός Χαραλαμπάκης τηλ: 210- 62 11 019


Ιερέας κατηγορείται για πώληση λειψάνων Αγίων στη Γερμανία!
Το μυστικό δεν άργησε να διαρρεύσει... Ο διάκος που έβλεπαν μπροστά τους ξαφνικά να λειτουργεί τις τελευταίες μέρες στη δική τους ενορία ήταν ο ίδιος που μόλις τον περασμένο Μάιο... συνέλαβαν οι διωκτικές Αρχές στο Σιδηρόκαστρο Σερρών, κατηγορώντας τον ότι έκανε εμπόριο ιερών λειψάνων!
Έκλεβε κόκκαλα και κρανία από ιερούς ναούς και μοναστήρια και τα πουλούσε σε "πελάτες" του στη Γερμανία σαν λείψανα Αγίων. Κι ενώ ο δεσπότης του Σιδηροκάστρου τον έχει θέσει σε αργία, άρα του αφαίρεσε το δικαίωμα να λειτουργεί οπουδήποτε στην Ελλάδα μέχρι να γίνει η δίκη και να αποφανθεί η Δικαιοσύνη, εδώ και μερικές μέρες ο διάκος εμφανίζεται από ενορία σε ενορία σε κεντρικά σημεία της πόλης του Ηρακλείου, μετέχοντας στις λειτουργίες και μάλιστα... στο πλευρό υψηλόβαθμου στελέχους της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης!
Η "Ν. Κρήτη" αποκαλύπτει σήμερα... "το μυστικό του διάκου", που είναι ηρακλειώτικης καταγωγής και η οικογένειά του μένει στο Ηράκλειο. Δεν ήταν λίγοι οι πιστοί που τον είδαν σε κεντρικές ενορίες του Ηρακλείου. Κάποιοι από αυτούς παραξενεύτηκαν και έκαναν τη δική τους έρευνα, χάνοντας το χρώμα και τη φωνή τους όταν κατάλαβαν ότι ο άνθρωπος αυτός είναι ο ίδιος που είχε συλληφθεί τον περασμένο Μάιο με τις βαρύτατες αυτές κατηγορίες, που ήρθαν αμέσως στο φως της δημοσιότητας και προκάλεσαν αίσθηση στην κοινή γνώμη της κεντρικής Μακεδονίας και όχι μόνο. Φυσικά, δεν ήταν δύσκολο να καταλάβουν ποιος είναι, μαθαίνοντας ότι υπηρετούσε στο Σιδηρόκαστρο των Σερρών...
Από την άλλη όμως, ουδείς επιθυμεί την αποπομπή ή την καταστροφή του διάκου, αντιθέτως όλοι επιθυμούν ο άνθρωπος αυτός να βοηθηθεί ως προς το ανθρώπινο μέρος της υπόθεσης. Αυτό που ζητούν ωστόσο είναι να τηρηθεί κανονικά το εκκλησιαστικό δίκαιο σε ό,τι αφορά την αργία του διάκου, μέχρι να γίνει η δίκη και να "μιλήσει" η Δικαιοσύνη...
Άλλαξε κάτι;
Στο μεταξύ, χθες το βράδυ, μιλώντας στην εφημερίδα μας, ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ. Ειρηναίος επιβεβαίωσε πλήρως τις πληροφορίες που του θέσαμε. Ωστόσο, μας είπε ότι «όσο η Μητρόπολη του διακόνου στο Σιδηρόκαστρο μας έλεγε ότι τον έχει σε αργία, εμείς δεν του επιτρέπαμε να λειτουργεί. Όμως τώρα ο Μητροπολίτης του μας λέει γραπτώς ότι με τελευταία του απόφαση έχει ανακαλέσει την αργία. Ότι μπορεί να λειτουργεί εκεί. Και επομένως, αφού μπορεί να λειτουργεί εκεί, γιατί όχι κι εδώ;».
Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης προσθέτει ακόμη ότι από τη στιγμή που ο διάκος είναι φιλοξενούμενος στο Ηράκλειο, όπου ζει και η οικογένειά του, «εμείς οφείλουμε να τον σεβαστούμε. Κάποια στιγμή προφανώς θα φύγει και θα επιστρέψει στο Σιδηρόκαστρο».
Απίστευτη ιστορία
Η ιστορία ήρθε στη δημοσιότητα το Μάιο, όταν ο 24χρονος διάκονος της Μητρόπολης Σιδηροκάστρου Σερρών συνελήφθη μαζί με ένα 43χρονο Ελβετό. Η επίσημη αστυνομική ενημέρωση αναφέρει ότι ο συνεργός του είχε αναλάβει να μεταφέρει τα λείψανα, καθώς και κάποιες εικόνες στη Γερμανία, όπου θα τις παραλάμβανε κάποιος Αρχιμανδρίτης.
Πρώτα συνελήφθη ο ιερωμένος και στη συνέχεια, στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης, ο Ελβετός, στις αποσκευές του οποίου βρέθηκαν περίπου 200 οστά και μια ασημένια λειψανοθήκη με δύο κάρες Αγίων. Ακολούθησε εξέταση των κατασχεμένων οστών, από την οποία διαπιστώθηκε ότι είναι καλά συντηρημένα, αρωματισμένα με μύρο και στο καθένα αναγράφεται όνομα Αγίου ή Οσίου.
Τα οστά και τη λειψανοθήκη παρέλαβε ο 43χρονος από το νεαρό διάκονο, αφού μετέβη στο Σιδηρόκαστρο, για να τα μεταφέρει και να τα παραδώσει σε υψηλόβαθμο ιερέα (Αρχιμανδρίτη) εκκλησίας στη Γερμανία, σύμφωνα με όσα φέρεται να έχει δηλώσει ο ίδιος ο Ελβετός στην Αστυνομία.
Μετά από έρευνες τις οποίες διεξήγαγε η Ασφάλεια Θεσσαλονίκης στο σπίτι του διακόνου τη Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος 24 Μαΐου 2010, ανακοινώθηκε ότι βρέθηκαν 10 ναρκωτικά χάπια, πάνω από πεντακόσια οστά και συνολικά δεκαπέντε κρανία, στα οποία αναγράφονταν ονόματα Αγίων ή Οσίων. Βρέθηκαν ακόμη μια βυζαντινή εικόνα του 19ου αιώνα, ένας βυζαντινός σταυρός του 19ου αιώνα, δύο βυζαντινά δαχτυλίδια και πέντε αρχαία και βυζαντινά νομίσματα, τα οποία, σύμφωνα με εκτίμηση αρμόδιας αρχαιολόγου, εμπίπτουν στις προστατευτικές διατάξεις του νόμου περί αρχαιοτήτων.
Διάκος και Ελβετός συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Αρχαιοκαπηλίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, κατηγορούμενοι, κατά περίπτωση, για παράβαση του νόμου περί αρχαιοτήτων, περιύβριση νεκρών, διακεκριμένη περίπτωση κλοπής, αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος και παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών, ενώ παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα.
Ανθρωπολόγοι ανέλαβαν να εξετάσουν τα οστά και τα κρανία για να διαπιστώσουν αν προέρχονται πράγματι από τους ναούς και τα μοναστήρια και αν ανήκουν στους Αγίους και τους Οσίους, των οποίων και ανέγραφαν τα ονόματα.
Στην Κρήτη
Έχει ενδιαφέρον όμως και το γεγονός ότι ο ίδιος διάκος - σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας - ξεκίνησε ως ιερωμένος από μοναστήρι στο Σπήλι του Ρεθύμνου. Από ’κει φαίνεται να τον έδιωξαν για τους ίδιους λόγους. Μέχρι που συνελήφθη στη συνέχεια στο Σιδηρόκαστρο Σερρών, σύμφωνα πάντα με τις κατηγορίες, που όλοι εύχονται να καταρρεύσουν στις αίθουσες των δικαστηρίων.

Το σύγχρονο εμπόριο αγίων λειψάνων στη Δύση
Μεταλλική λειψανοθήκη με ιερά λείψανα αγίων και μαρτύρων "δεμένα" με ειδικές σφραγίδες.
Μεταλλική λειψανοθήκη με ιερά λείψανα αγίων και μαρτύρων "δεμένα" με ειδικές σφραγίδες. Η αυθεντικότητά τους αποδείχτηκε από τα Βασιλικά Αρχεία της πόλης Courtrai του Βελγίου. Το αυθεντικό σφράγισμά τους έγινε μεταξύ των ετών 1682 - 1699. Σήμερα πωλούνται από τον φημισμένο Ολλανδικό Οίκο Αντικέρ FLUMINALIS (Απρίλιος 2013).
Έχω διαβάσει ότι για πολλά χρόνια δεν είχε χειροτονηθεί κανένας ιερέας στο Βέλγιο από την Καθολική Εκκλησία. Ναοί κλείνουν λόγω έλλειψης ποίμνιου ή αλλάζουν χρήση - παύουν πια να είναι ναοί. Τα περισσότερα μοναστήρια, αββαεία όπως λέγονται εδώ, έχουν κλείσει ήδη από τα τέλη του 19ου αιώνα και τα ελάχιστα που επιβιώνουν ακόμα απασχολούνται κατά κύριο λόγο με την επιστημονική έρευνα και τις εκδόσεις. 'Ετσι σταδιακά, το περιεχόμενο των εκκλησιών και των αββαείων, από την επίπλωσή τους μέχρι τη διακόσμησή τους, ανάμεσα στα οποία ιερά σκεύη, αλλά και λειψανοθήκες με λείψανα αγίων και μαρτύρων, πλειστηριάζονται και καταλήγουν στους αντικέρ και στην ελεύθερη αγορά προς πώληση. Βέβαια αρκετά καταλήγουν σε μουσεία ή ακόμη και σε άλλες εκκλησίες, σε άλλες χώρες.
Σκεφτόμουν να γράψω μερικές αναρτήσεις με θέμα το σύγχρονο εμπόριο ιερών λειψάνων στη Δύση, όπως αυτό αντικατροπτίζεται στο παγκόσμιο διαδίκτυο και ιδιαίτερα τώρα που όπως φαίνεται η αγορά αυτή μοιάζει να ανθεί, αλλά το θέμα είναι τεράστιο για τον γράφοντα και έτσι θα ξεκινήσω με κάτι απλό: τα μικροτεμάχια λειψάνων με πιστοποιητικό αυθεντικότητας.
Μικροτεμάχια λειψάνων με τα πιστοποιητικά αυθεντικότητάς τους.
Μικροτεμάχια λειψάνων με τα πιστοποιητικά αυθεντικότητάς τους.
Τα περισσότερα ιερά λείψανα συνοδεύονται από ένα έγγραφο που πιστοποιεί την αυθεντικότητά τους και συνήθως είναι γραμμένο στα λατινικά. Βέβαια πολλές φορές, επειδή τα λείψανα τοποθετούνται σε θήκες προς προσκύνηση πάνω στα αλτάρια των καθολικών εκκλησιών, ενώ τα πιστοποιητικά σε κάποιο συρτάρι, σε κάποιο γραφείο, είναι σχετικά εύκολο τα πιστοποιητικά αυθεντικότητας να εκπέσουν και να χαθούν στο διάβα του χρόνου.



http://leipsanothiki.blogspot.gr/2013/04/76.html





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου